logo

Informacje


Realopinie.pl przeskanował internet w poszukiwaniu opinii na temat produktu o nazwie Liqui Moly Płukanka Do Chłodnic (2699) 300Ml. Na tej stronie znajdziesz wszystkie opinie i oceny dotyczące produktu Liqui Moly Płukanka Do Chłodnic (2699) 300Ml.

Przeczytaj opinie.

Analiza


Dla produktu Liqui Moly Płukanka Do Chłodnic (2699) 300Ml liczba opinii klientów wynosi 46, liczba witryn handlu elektronicznego, z których je pobrano, równa się 2, a średnia ocena to 4.6.

Szczegółowe statystyki sprzedawcy(-ów):
Na stronie Allegro liczba opinii klientów wynosi 41, a średni wynik to 4.6. Przejdź do tego sprzedawcy.
Na stronie Ceneo liczba opinii klientów wynosi 5, a średni wynik to 4.6. Przejdź do tego sprzedawcy.

Szczegół


Kliknij, aby wyświetlić listę wszystkich produktów w tej kategorii.

Produkty rekomendowane

22.10.2021

Pacjent: Fiat Grande Punto rocznik 2006, 1.2 8V.Przypadłość: niemal całkowity brak ogrzewania.Zastosowany lek: Liqui Moly Płukanka Do Chłodnic.Objawy: Punciak właściwie nie miał ogrzewania kabiny, chociaż silnik rozgrzewał się prawidłowo, termostat działał poprawnie. Dopiero po przejechaniu 15-20 km przy włączonym maksymalnym ogrzewaniu zaczynał dmuchać letnim powietrzem. Szacuję, że temperatura powietrza z nadmuchu nie była wyższa niż 25-30 stopni C. Jeden wąż prowadzący do nagrzewnicy był ciepły, drugi letni.Zastosowana terapia: 1. Płukanie układu chłodzenia z dolanym do płynu chłodniczego specyfikiem Liqui Moly Płukanka Do Chłodnic przez 30 minut przy włączonym silniku i maksymalnie odkręconym pokrętle ogrzewania i włączonej dmuchawie nawiewu.W czasie płukania odbyto 3-kilometrową jazdę samochodem. 2. Wyłączenie silnika samochodu, odczekanie 15 minut. 3. Wypuszczenie płynu chłodniczego z dodanym Liqi Molly (uwaga! jeszcze gorący!). Wylany płyn był mętny, pływały w nim jakieś farfocle. Był po porostu brudny w porównaniu do kryształowego płynu chłodniczego, jaki był w układzie przed płukaniem. 4. Odczekanie około 40 minut, by silnik się schłodził. 5. Lewatywa (i to dwustronna) nagrzewnicy. To znaczy - podpięcie jednego z węży prowadzących od nagrzewnicy do węża ogrodowego i przepłukanie pełnym ciśnieniem wody z kranu (około 40-toma litrami wody). Następnie podpięcie drugiego z węży prowadzących do nagrzewnicy do węża i ponowne przepłukanie około 40-toma litrami wody. 6. Opróżnienie nagrzewnicy z wody. Po wylaniu pomogło delikatne przedmuchanie kompresorem. 7. Dwukrotne wypłukanie układu chłodzenia wodą DEMINERALIZOWANĄ. Spece twierdzą, że wystarczy jedna płukanka wodą, ja zrobiłem to dwukrotnie. Po pierwszej zlana woda była różowa od resztek płynu, po drugiej z bardzo delikatnym różowym odcieniem. Przy płukaniu takie same zasady, jak przy płynie chłodniczym - włączenie silnika na pół godziny przy otwartym obiegu ogrzewania i włączonej dmuchawie, w tym czasie 3-kilometrowa przejażdżka, wyłączenie silnika, odczekanie 15 minut, wypuszczenie wody. 8. Zalanie nowym płynem chłodniczym + odpowietrzenie układu. Po przejechaniu kilku kilometrów dolanie niewielkiej ilości płynu (układ jeszcze się odpowietrzał).Efekt terapii: całkowite przywrócenie ogrzewania. Teraz wygląda to tak. Włączona dmuchawa nawiewu, temperatura powietrza w kratce 16 stopni C (garażowa). Po starcie zimnego silnika już po dwóch minutach na wolnych obrotach temperatura nawiewanego powietrza zwiększa się do 32 stopni C. Po kilkunastu minutach pracy silnika na wolnych obrotach temperatura powietrza w nawiewie osiąga 58 stopni C. Po przejechaniu 15 km temperatura powietrza osiąga 62 stopnie C, po włączeniu zamkniętego obiegu po kilku następnych minutach temperatura powietrza osiąga 71 stopni C. Od momentu startu zimnego silnika obydwa węże prowadzące do nagrzewnicy nagrzewają się. Ciepło jest wyczuwalne już po około 30 sekundach od momentu włączenia zimnego silnika. Po kilku minutach od włączenia zimnego silnika węże nagrzewnicy są gorące.Wniosek: Płukanie układu chłodzenia płynem Liqui Moly Płukanka Do Chłodnic + lewatywa wykonana na nagrzewnicy + płukanie silnika wodą DEMINERALIZOWANĄ całkowicie przywróciła ogrzewanie kabiny samochodu. Płyn Liqui Moly Płukanka Do Chłodnic sprawdził się doskonale.
jeszcze

7.1.2022

Ok. W matizie zaczęło ciepło lecieć , po zastosowaniu tego środka , ale trzeba będzie zabieg powtórzyć za miesiąc żeby efekt 100% , a jak nie pomoże to nagrzewnica do wymiany ale leci ciepło a wcześniej zimne leciało przez cały czas .

22.10.2020

Po raz drugi płukałem czy przepłukiwałem nagrzewnice w samochodzie ,płukałem także innym ,ten płukał ,czyści z osadów bardzo mocno jednocześnie nie niszcząc instalacji, bardzo dobry.

25.8.2019

Płukanka się przydała przy wymianie płynu chłodzącego (po wymianie pompy wody) i sprawdziła się bardzo dobrze, oczyszczając cały układ chłodzący z syfu. Polecam!

14.6.2022

Działa na bank, aczkolwiek jeśli wlewasz do układu który ma już swoje naście lat, to nie oszukujmy się po jednym razie od razu efektu "WOW" nie będziesz miał.

4.1.2022

Stosowany w dwóch samochodach płukanka pozbyła się osadu w nagrzewnicy (m30b35) więc skróciło mi to prace- Polecam"

27.11.2021

Polecam, skuteczny i dobry stosunek cena/jakość. Nie radzę kupować tańszych produktów innych firm.

17.5.2021

Ładnie usunęła nieczystości z układu chłodzenia w bardzo starym aucie.

30.3.2020

Płukanka wykonała swoje zadanie. Ogrzewanie działa o wiele sprawniej

27.6.2022

Zgodne z opisem, polecam. Skutecznie czyści cały układ chłodniczy.

22.11.2020

Wlane ale nie pomogło na zatkaną nagrzewnicę w tym przypadku

10.7.2022

Wypłukało osad, troszkę polało mi się na trawę to uschła.

6.11.2021

Podziałało. nie jest idealnie ale efekt jest odczuwalny.

4.12.2018

Wszystko OK, sprawdzony i skuteczny preparat

31.1.2018

Bardzo dobre i profesjonalne narzędzie

List All Products

Warunki usługiPolityka prywatności