logo

Informacje


Realopinie.pl przeskanował internet w poszukiwaniu opinii na temat produktu o nazwie Monitor Philips 27" (276B100). Na tej stronie znajdziesz wszystkie opinie i oceny dotyczące produktu Monitor Philips 27" (276B100).

Przeczytaj opinie.

Analiza


Dla produktu Monitor Philips 27" (276B100) liczba opinii klientów wynosi 3, liczba witryn handlu elektronicznego, z których je pobrano, równa się 2, a średnia ocena to 3.

Szczegółowe statystyki sprzedawcy(-ów):
Na stronie Ceneo liczba opinii klientów wynosi 2, a średni wynik to 3.5. Przejdź do tego sprzedawcy.
Na stronie Morele liczba opinii klientów wynosi 1, a średni wynik to 2. Przejdź do tego sprzedawcy.

Szczegół


Kliknij, aby wyświetlić listę wszystkich produktów w tej kategorii.

Produkty rekomendowane

10.5.2022

Monitor solidny, dobrze wykonany, dobrze wyposażony, obraz ładny, tylko nie chce współgrać z komputerami Apple MacBook przy połączeniu przez port USB-C (sprawdzałem zarówno z MacBook Pro (procesor Intel i9) oraz z MacBook Air (procesor Apple M1):- ładowanie przez port USB-C jedynie z mocą 65W zamiast obiecywanych 90W- zaniki komunikacji sieciowej (kabel RJ-45 podłączony do monitora)- co jakiś czas następuje jakby odpięcie i ponownie podłączenia monitora mimo że kabel i komputer stoją spokojnie na biurkuSupport Philipsa potwierdził problem ze współpracą z komputerami Apple, wymienili mi nawet monitor na inny egzemplarz, ale efekt wciąż ten sam. Wg Philipsa monitory są ok i wina leży po stronie komputerów.Zirytowany kupiłem monitor DELL U2422HE i wszystko śmiga bez zająknięcia, więc obstawiam że problem jednak leży po stronie monitora.
jeszcze

6.4.2022

Monitor bardzo fajny, obraz ładny, tylko nie chce współgrać z komputerami Apple MacBook przy połączeniu przez port USB-C:- ładowanie przez port USB-C jedynie z mocą 65W- zaniki komunikacji sieciowej (kabel RJ-45 podłączony do monitora)- co jakiś czas następuje jakby odpięcie i ponownie podłączenia monitoraSupport Philipsa potwierdza problem, wymienili nawet urządzenie na inny egzemplarz, ale efekt ten sam. Uważają, że monitory są ok i że to wina komputera. Co ciekawe, kupiłem potem monitor DELL U2422HE i wszystko śmiga, więc to chyba jednak coś z tymi monitorami.

List All Products

Warunki usługiPolityka prywatności