logo

Informacje


Realopinie.pl przeskanował internet w poszukiwaniu opinii na temat produktu o nazwie Carson Easy Tyrann Hornet 350 2.4GHz 500507139. Na tej stronie znajdziesz wszystkie opinie i oceny dotyczące produktu Carson Easy Tyrann Hornet 350 2.4GHz 500507139.

Przeczytaj opinie.

Analiza


Dla produktu Carson Easy Tyrann Hornet 350 2.4GHz 500507139 liczba opinii klientów wynosi 3, liczba witryn handlu elektronicznego, z których je pobrano, równa się 1, a średnia ocena to 2.7.

Szczegółowe statystyki sprzedawcy(-ów):
Na stronie Allegro liczba opinii klientów wynosi 3, a średni wynik to 2.7. Przejdź do tego sprzedawcy.

Szczegół


Kliknij, aby wyświetlić listę wszystkich produktów w tej kategorii.

Produkty rekomendowane

5.12.2021

Moim zdaniem Syma S5H to słabsza wersja S107H. Jeśli komuś nie przeszkadza, że na każde 7.5 minuty latania przypada 1 godzina ładowania, to do latania po domu może być. Ostatnia minutka latania ma już miejsce przy migającej diodzie, więc nie wiadomo kiedy helikopter sam zacznie nam lądować w miejscu, nad którym się aktualnie znajduje. Zachęcony filmikami o tym jak użytkownicy S107 wymieniają baterię z fabrycznej 100 mAh na 250 mAh, wlutowałem pojemniejszy akumulator. Niestety nie tylko helikopter nie działał dłużej ale nawet około 2 minuty krócej. Natomiast ładował się około 3 godzin. Z moich obserwacji wynika, że do latania S5H potrzebuje napięcie w zakresie od 3.9V do 4.2V,przy 3.85V sterownik nie pozwala już na wystartowanie silników. W związku z tym, że nominalne napięcie pracy tych akumulatorów wynosi 3.7V, wymiana akumulatora na pojemniejszy nie wydłuża czasu lotu - czas spadku napięcia z 4.2V (zaraz po naładowaniu) do 3.85V (w trakcie lotu) jest podobny. Natomiast pojemniejszy akumulator dodaje kilka gram wagi i przesuwa środek ciężkości, przez co helikopter zaczyna ściągać do przodu. W modelu znajdują się 3 silniki: po jednym na każdy główny wirnik i silnik napędzający śmigło ogonowe. Do sterowania mamy dostępne 3 kanały: kanał do regulacji wznoszenia i opadania, czyli szybkości obracania się głównych wirników, kanał do obracania się, czyli regulacji różnicy szybkości obrotowych głównych wirników, kanał do regulacji szybkości lotu w przód/tył, czyli szybkości silnika napędzające śmigło ogonowe. Dolny wirnik główny nie ma regulacji pochylenia łopatek, w przeciwieństwie do górnego, którego kąt łopat jest regulowany mechanicznie przez tzw. flybar (samopoziomujący się patyk). Nie ma możliwości pochylania modelu na boki - do tego potrzebny jest czwarty kanał. Funkcja utrzymywania zadanej wysokości działa w miarę dobrze, w zależności jakie są w domu przeciągi - korekta opadania nie jest wybitnie szybka. Dostępne są 2 szybkości latania w przód/tył, czyli obrotów silnika ogonowego. Po włączeniu mamy tryb wolny, który producent nazywa trybem początkującego, po przełączeniu kontrolerem mamy tryb normalny, nazywany trybem zaawansowanego użytkownika. Włącznik zasilania znajduje się z boku, na skraju kabiny przez co dostęp do niego jest utrudniony jeśli ktoś ma krótkie paznokcie. Port ładowania znajduje się pod spodem, między płozami. Kabel USB podłączony do portu ładowania trzyma się w nim kiepsko - także pod tym względem S170H jest lepszym modelem. Tworzywa, z których wykonany jest model jak i kontroler robią dobre wrażenie chociaż wolałbym gdyby w modelu było więcej metalu niż plastiku. Sterowanie kontrolerem 2.4GHz jest dostępne tylko w wersji S5H, wersja S5G jest sterowana na podczerwień i ma inny kontroler. O ile sam model ma wlutowany na stałe akumulator litowo-polimerowy o pojemości 100 mAh, to kontroler wymaga 4 baterii AA (duże paluszki). Model jest przeciętny, będzie dobry dla mało wymagającego użytkownika np. jako pierwszy zdalnie sterowany helikopter.
jeszcze

17.6.2022

Szkoda wydawać na ten bubel pieniędzy, przychodzi niesprawny, po reklamacji pilot został wymieniony niestety, wyszła nowa wada tj. brak sygnału z helikoptera do pilota. Badziew nie kupujcie tego ... Lepiej dołożyć kilka stówek i kupić coś konkretnego ...

List All Products

Warunki usługiPolityka prywatności