logo

Informacje


Realopinie.pl przeskanował internet w poszukiwaniu opinii na temat produktu o nazwie LOTOS Syntetic Thermal Control 5W40 4L. Na tej stronie znajdziesz wszystkie opinie i oceny dotyczące produktu LOTOS Syntetic Thermal Control 5W40 4L.

Przeczytaj opinie.

Analiza


Dla produktu LOTOS Syntetic Thermal Control 5W40 4L liczba opinii klientów wynosi 637, liczba witryn handlu elektronicznego, z których je pobrano, równa się 2, a średnia ocena to 4.9.

Szczegółowe statystyki sprzedawcy(-ów):
Na stronie Allegro liczba opinii klientów wynosi 540, a średni wynik to 4.9. Przejdź do tego sprzedawcy.
Na stronie Ceneo liczba opinii klientów wynosi 97, a średni wynik to 4.6. Przejdź do tego sprzedawcy.

Szczegół


Kliknij, aby wyświetlić listę wszystkich produktów w tej kategorii.

Produkty rekomendowane

29.11.2020

Jest to w stu procentach oryginalny olej i jeden z tańszych 5w40 na tą chwilę i sprawdzony. Wcale nie jest taki sam w porównaniu do droższej o połowę konkurencji . Nie wiem jak jest z parametrami i jak to wpłynie na żywotność i pracę silnika, spełnia prawie te same normy co droższe odpowiedniki, barwa oleju ok natomiast co zauważyłem to lotos jest o wiele gęstszym olejem od total quartz i shell helix - te dwa pozostałe miały o wiele płynniejszą konsystencję, ten jest gęsty i ma ciemniejszą barwę natomiast za tą cenę nic lepszego nie dostaniecie na tą chwilę. Silnik vw 1.8 po zalaniu całkowicie tylko olejem lotosowskim nie pracował zbyt elastycznie jak to miało miejsce przy shell,zrobiłem więc mieszankę lotosu 2 litry plus 2 litry shell helix zawsze to jakaś oszczędność i teraz silnik pracuje idealnie po dwóch miesiącach jazdy. Zobaczymy jak będzie po roku używania, jak na razie spisuje się bardzo dobrze ( przy proporcjach 1:1 zmieszany z droższym ) . Zauważyłem jeszcze coś - silnik przestał brać olej, bo przy zalanym całkowicie shell musiałem dolewać 50ml co 1000km, tutaj przejechałem trzy razy tyle a poziom oleju wciąż jest na środku bagnetu czyli jednak ta gęstość robi swoje.
jeszcze

19.7.2019

Od 20 z górą lat używam, nigdy się jeszcze nie naciąłem na podróbkę, choć podobno takie się zdarzają, parametry identyczne jak "renomowanych" mobili czy innych - po różnych doświadczeniach i próbach wniosek jeden-zawracanie ...Jeśli nie walczymy w ekstremalnych wyścigach, absolutnie nie do zauważenia jakieś wydumane różnice. W benzynie zawsze , aż do końca złocisty, miodowy klar, w dieslu od razu paskudna bryja, w żadnym z kilkunastu używanych przeze mnie samochodów nigdy nie dolewałem oleju, tego szczególnie. Wymieniam regularnie, pilnując czasu i przebiegu i lotos jest doskonały (i tani).

18.1.2019

Tanio jak na syntetyk, ale wygląda mi to na "prawie syntetyk", czyli olej mineralny po specjalnej obróbce nadającej cechy oleju syntetycznego. Zazwyczaj wtedy na butelce pisze "synthetic technology", ale w Polsce nie ma przepisów regulujących oznaczanie oleju pod względem sposobu wytworzenia (inaczej niż np. w Niemczech). Można więc taki olej oznaczyć też jako "semi synthetic" czy "synthetic" albo nawet bezczelnie "full synthetic". Lotos i Orlen pytano, jak to jest z syntetycznością ich olejów - nie było odpowiedzi. Pozostaje czytać niemieckie etykiety.

25.9.2020

Polski olej syntetyczny nie odbiega specyfikacjami od konkurencji. Do tej pory używałem olej ELF 5W40 w silniku Laguny III 2.0 16V Pb rozrząd na łańcuchu, zmienne fazy rozrządu (2008r, przebieg 95 tys. km) - nie stwierdzam różnicy w pracy silnika. Lotos 5W40 spełnia normy: RENAULT 0700/0710, API SN/CF, ACEA A3/B4 nie ustępuje olejom znacznie droższym. Cena za 4 l - 50 zł, data produkcji oleju: 17.08.2020r - zakup: 22.09.2020r. Dobry stosunek jakości do ceny.

8.5.2021

Polski olej syntetyczny nie odbiega specyfikacjami od konkurencji. Do tej pory używałem olej ELF 5W40 w silniku Laguny III 2.0 16V Pb rozrząd na łańcuchu, zmienne fazy rozrządu (2008r, przebieg 97 tys. km) - nie stwierdzam różnicy w pracy silnika. Lotos 5W40 spełnia normy: RENAULT 0700/0710, API SN/CF, ACEA A3/B4 nie ustępuje olejom znacznie droższym. Cena za 4 l - 59 zł, data produkcji oleju: 04.02.2021r - zakup: 07.05.2021r. Dobry stosunek jakości do ceny.

25.7.2018

Najleprzy olej w stosunku jakość/cena. Używam od 1996 we wszystkich swoich autach - od malucha (który przejechał bez remontu na tym oleju 170 tys), poloneza (240 tys), chrysler pacifica 4,0 (270 tys) po obecne auta. Z czystym sumieniem polecam każdemu - i nie ma znaczenia, jaką lepkość zaleca producent :-) - pacifica powinna niby mieć 5/30, moje obecne auto 5/20 :-) - z moich obserwacji wynika, iż wyższa lepkość sprawuje się zdecydowanie lepiej.

24.7.2017

Polski tani olej o dobrych parametrach technicznych. Oleje 2x droższe oferują to samo (normy spełniają te same).Większość zachwala zagraniczne przereklamowane oleje np castrol , tyko niech zajrzą do karty charakterystyki to zobaczą że ten olej niczym nie odbiega od tych drogich .Jest już u mnie od ok 70tys km i nic z silnikiem się złego nie dzieje, nie dzwoni,nie dymi,nie ubywa -wymiana co 12tys km

16.3.2022

Olej o jednych z lepszych parametrach w swojej klasie, dodatkowo korzystny cenowo i wyprodukowany w Polsce. Posiada dobre aprobaty i spełnia wysokie zalecenia (m.in. API SN/CF, MB 299.5), co dobrze świadczy o jego jakości, a do tego dobrze wypada w niezależnych testach, np. na oil club. Dorównuje i często przewyższa porównywalne produkty zagraniczne. Polecam.

23.5.2021

olej , jak to olej , trudno napisać coś konkretnego ,( jest żółty ;) , stwierdziłem ,że jak mam dolewać Castrol ,bo silnik "bierze" , to lepiej kupić coś 3 x tańszego , tak naprawdę jako użytkownik nie jestem w stanie stwierdzić co to jest warte, tylko szczegółowe badanie laboratoryjne może to określić , na pewno jeden z tańszych o tych parametrach

1.12.2020

Leję do wiekowego audi 100 c4. Bardzo dobrze usuwa nagar i inny syf, pod pokrywą zaworów jest idealnie czysto jakby silnik był fabrycznie nowy mimo niecałych 400 tyś km na blacie. W tej cenie praktycznie bezkonkurencyjny, zdecydowanie lepiej kupić taniego lotosa i zmieniać częściej niż drogiego syfnego castrola i zmieniać co 15 tyś. lub więcej.

13.4.2012

Używam tego oleju już od 14 lat, moja Astra F praktycznie zaraz po gwarancji, silnik był zalany właśnie tym olejem, aktualnie silnik ma przejechane 150 tys i przez ten okres nigdy nie miałem potrzeby dolewać oleju, więc motor ma zużycie oleju znikome, barwa przy wymianie też ok, silnik jak dotąd na tym oleju bezawaryjny.

30.8.2009

Uważam, że jest to najlepszy olej silnikowy syntetyczny. Doskonale chroni silnik. Właściwości wyśmienite. Przeznaczony dla nowoczesnych silników, lecz dobrze pracuje również na starszych konstukcjach, lecz zalecałbym do nich produkt półsyntetyczny. Zapewnienia producenta, co do jakości oleju, sprawdzają się.

8.12.2021

Mam podejrzenie o zapychanie odmy.chodzi o wartosc TBN.Przy spalaniu za dużo syfu Ale to tylko moje gdybanie. Reasumując zamiast 1 wymiany to 2 wymiany tego oleju zamiast oleju z wysokiej półki raz w roku reklamowanych jako najlepsze oleje na swiecie Tak polecam robić jeżeli samochód jest zagazowany

28.12.2011

wcześniej używałem oleju producenta samochodu. Po 4 latach zdecydowałem się na LOTOS TRAFFIC TURBO DIESEL 5W40 4L 5W-40. Ma lepsze parametry i doskonale się sprawdza. Jest tańszy od produktów uznanych i "szpanerskich" firm. Chodzi przecież o wymiar praktyczny a temu nie można nic zarzucić.

7.8.2020

Zajeździliśmy wspólnie już kilka aut na tym oleju. Nigdy przyczyną problememów nie było smarowanie. W zasadzie wytrzymywał każde katowanie silnika. Dodam, że olej wymieniany był tylko przy remontach silnika - poza tym tylko dolewany.Wg mnie stabilny produkt od wielu, wielu lat...

List All Products

Warunki usługiPolityka prywatności