logo

Informacje


Realopinie.pl przeskanował internet w poszukiwaniu opinii na temat produktu o nazwie Motus 8.5 Pro Czarna. Na tej stronie znajdziesz wszystkie opinie i oceny dotyczące produktu Motus 8.5 Pro Czarna.

Przeczytaj opinie.

Analiza


Dla produktu Motus 8.5 Pro Czarna liczba opinii klientów wynosi 18, liczba witryn handlu elektronicznego, z których je pobrano, równa się 2, a średnia ocena to 4.4.

Szczegółowe statystyki sprzedawcy(-ów):
Na stronie Allegro liczba opinii klientów wynosi 9, a średni wynik to 4.9. Przejdź do tego sprzedawcy.
Na stronie Ceneo liczba opinii klientów wynosi 9, a średni wynik to 4. Przejdź do tego sprzedawcy.

Szczegół


Kliknij, aby wyświetlić listę wszystkich produktów w tej kategorii.

Produkty rekomendowane

7.6.2021

Motus 8.5 Pro to świetny wybór. Pozwolę sobie na trochę rozbudowaną recenzję. „Pro” czuć w każdym elemencie tego pojazdu. Bardzo solidnie wykonana, dość duża i masywnie wyglądająca. Czuć tę masę ponad 19 kg, co jest w 75% zaletą a w 25% wadą – a tylko dlatego wadą, że ponad 18 kg się czuje wnosząc ją na 3 piętro. Jednakże masa wybitnie poprawia właściwości jezdne. To nie delikatny, trzęsący się sprzęcik. Hulajnoga po rozpakowaniu z pudełka wymaga poustawiania pod siebie klamek hamulcowych, (warto wyregulować też skok dzwigni) i manetki gazu – to zaleta, bo od razu na starcie robimy to raz na dobre. Do hulajnogi dołączony jest całkiem pokaźny zestaw narzędzi serwisowych. Po złożeniu i ustawieniu,hulajnoga, w moim przypadku, od razu gotowa do jazdy (napięcie akumulatora 38,8 V). Jazda to największe zaskoczenie – mega komfortowa, na podeście jest tak dużo miejsca, że osoba w butach 42 może tańczyć  Podest jest naprawdę szeroki i długi – to nie deseczka na 1,5 buta… Pompowane koła (po odpowiednim napompowaniu – 2,9 bara) + pełna amortyzacja robią swoje. Nierówności wybiera przepięknie – w porównaniu do lekkich hulajnóg na pełnych kołach i z „udawaną” amortyzacją to jak przesiadka z wozu drabiniastego na bryczkę na pompowanych kołach i resorach. Jeździłem już wieloma hulajnogami, ale Motus 8.5 Pro wyróżnia się na ich tle wszystkim. Nie przesadzę, mówiąc jako motocyklista, że to jak przesiadka z WSK 175/Jawy 250 na np. Hondę CX 500.  Silnik – czuć te 500W (a w piku na 3 biegu ponoć 700W – czuć  ). 1 bieg: 19-21 km/h, 2 bieg: 29-31 km/h, 3 bieg: 38-40 km/h. Nawet na 1 biegu przyśpieszenie jest dość odczuwalne i pojazd bardzo szybko dobija do 19-20 km/h. Drugi bieg wymaga już trzymania się kierownicy. Przyśpieszenie, szczególnie w zakresie prędkości 10-25 km/h jest już mocno wyczuwalne. 3 bieg to już szaleństwo – hulajnoga rwie jak dzika, na śliskiej nawierzchni radzę uważać z odkręcaniem, bo potrafi „spalić gumę” i pójść lekko bokiem . Na 3 biegu spokojnie dobija do 39-40 km/h i jest odcinka (to akurat zaleta – 40 km/h na hulajnodze wymaga pełnego stroju jak na motocykl). Silnik i jego moc to wielka zaleta. Na 3 biegu spokojnie zawstydzasz chińskie skutery 50 ccm sprintem spod świateł . 2 bieg pozwala na bardzo sprawne i szybkie wyprzedzanie rowerzystów i większości innych hulajnóg. Po mieście polecam 1 bieg – do 20 km/h. Regulacja prędkości (sterowanie mocą). Kolejna wielka zaleta – regulacja jest tak płynnie dobrana, że przyśpieszenie w funkcji stopnia odkręcenia „gazu” jest liniowe – ile „odkręcisz” tak przyśpieszysz. To nie tanie hulajnogi, gdzie regulacja mocy jest po prostu skokowa i nieprzyjemna. Tutaj regulujesz moc dostarczaną do silnika z precyzją chirurga naczyniowego – na 1 biegu hulajnoga potrafi toczyć się 2-3 km/h i nic nie szarpie nawet jak musisz nagle podjechać pod wzniesienie – dalej 2-3 km/h! Właściwości jezdne ze względu na wymiary i masę są rewelacyjne. Do tego bardzo precyzyjne sterowanie mocą i można startować w konkursie na najwolniejszą jazdę precyzyjną. Można wyczyniać nią piruety, promień skrętu nie przekracza 2 m. Bardzo stabilny sprzęt, zwłaszcza podczas bardzo wolnej jazdy – nie sposób wytrącić jej z równowagi. Teraz najważniejsze – akumulator. Tak, tutaj mamy do czynienia z akumulatorem przez duże A. Pakiet ma bardzo dużą pojemność jak na ten przedział cenowo/gabarytowy/mocowy hulajnóg - 18,2 Ah. Zapewne to konfiguracja 10s7-10p, co sprawia, że akumulator ma bardzo dobre warunki pracy - nawet przy 3 biegu i maksymalnym przyśpieszaniu, pobór prądu z jednej gałęzi szeregowej nie przekracza wartości 1-1,5 C) Od razu uprzedzam – nie testowałem maksymalnego zasięgu hulajnogi, bo to zarzynanie akumulatora i proszenie się o szybką wymianę. Max poziom akumulatora, do którego schodzę sporadycznie, to 34 V. (Ładowanie do 40-41,4 V, nigdy do odcinki). I teraz największe zaskoczenie – przez 3 dni przejechałem po Legnicy 102 km. Tryb jazdy: 70% czasu jazdy 1 bieg, 25% 2 bieg, 5% 3 bieg (naprawdę użycie 3 biegu jest sporadyczne). Wyniki mojego testu: 24 km (napięcie początkowe 41,2V, końcowe 36,2V). 29,5 km (napięcie początkowe 41,4V, końcowe 36,0V), 15 km (tylko 2 bieg, 25-30 km/h non stop, napięcie początkowe 41,2V, końcowe 37,0V). Pozostałe dopełnienie do 102 km to jazda po 5-10 km tylko na 1 biegu (napięcie początkowe 40,1V, końcowe 38,9V). Podsumowując – pojemność akumulatora świetnie dobrana. Bez wpływu na trwałość pakietu można spokojnie zrobić do 30 km na 1 i 2 biegu (u mnie po 30 km ubyły 2 kreski z baterii, a najniższe napięcie końcowe pakietu to 36.0V!). Na miasto typu Legnica zasięg 30 km to kosmos. Takie "pieszczenie" się z akumulatorem sprawi, że on podziękuje nam swoją trwałością i brakiem spadku pojemności - ci, którzy wyjeźdżają akku do odcinki zdążą już 3 pakiet wymienić, podczas gdy nasz będzie miał wciąż 80-90% pojemności początkowej :-) Uważam, że spokojnie można osiągnąć deklarowany, maksymalny zasięg 50 km (na 1 biegu), choć zdecydowanie nie polecam ze względu na zarzynanie akumulatora.Po 102 km jazdy po legnickich dziurach mogę powiedzieć, że sprzęt jest super, a wszystko co opisano w reklamie tej hulajnogi to prawda. Stabilna, dobrze poskręcana, nic nie trzeszczy, puka, stuka itd. Hulajnoga po 4 ładowaniu (a więc dopiero 2 cykle akku – bo 1 cykl liczymy jako rozładowanie do odcinki 2,5/2,75V i ładowanie do pełna).I na koniec o hamulcach – rewelacja. I tyle. Po prostu rewelacja…Test prowadzony w Legnicy i okolicach, kierowca 176 cm/69 kg.
jeszcze

5.4.2022

Produkt wykonany super choć są miejsca gdzie moglo by to wyglądać trochę lepiej , zasięg jeszcze do końca nie sprawdziłem ale zanosi sie na około 30 -35 km na 2 biegu z wrzucaniem 3 czasami na prostych , przy wadze 80kg i wzroście 176 rozpedzilem ja maksimum do 35 km/h. Producent zaleca rozladlowywac baterie do 28,2 chyba. Ja ustawiłem na 30 ... Lampa z przodu mimo tego ze są dwie jak dla mnie do niczego nie oświetla dobrze , s Ledy wyglądają pięknie ale coś kosztem bateri i mocy, polecam kupić lampkę rowerowa i zamontować na kierownicym a Ledy włanczać dla zabawy i na krotkim dystansie. Amortyzacja kosmos szczególnie jak ktoś jeździł na hulajce bez chodź za te pieniądze powinny to być lepsze amory bo te raz skrzypia raz nie a przedni strzela tak dziwnie...Ale wybierają nierówności super. I co muszę przerobić sam to przedni blotnik, jest za krótki i jak się jedzie po mokrym czy po deszczu wszystko leci na podest i do dziury co kable od aku wychodzą. Polecam choć ciekawe jak się będzie sprawować jak zrobię z 500 km nią. Pozdrawiam
jeszcze

13.6.2022

Hulajnoga porządnie wykonana widać że nie jes to żadna "reklamówka". Daj najwyższą ocenę za całokształt produktu. Szybko się zbiera, wiele opcji ustawień sterownika hulajnogi, prędkość pokrywa się z opisem technicznym zasięg b. dobry. Na drobny minus to po przejechaniu 100 km przednia tarcza hamulcowa gra z klockami. Brak informacji serwisowych w instrukcji co i kiedy wymieniać. Po ilu km przeprowadzać serwisy i przeglądy.

8.3.2022

tylny błotnik chlapie, nóżka bez możliwości instalacji, wyłamuje się, luźna, mało stabilna kierownica jak dla mnie. przy wadze 95 maksymalna prędkość 27, złapana pierwsza guma po 3 jeździe, tylko asfalt bez szkła, dalsze użytkowanie stwierdzi, czy to kwestia uszkodzenia opony/dętki czy tez konstrukcja felgi,

28.5.2022

Hulajnoga jest łatwa do składania, co jest ważne przy transporcie samochodem. Szybkość maksymalna ok 30 km/h. Zasięg ok trzydziestu kilku km. Światła włączają się po włączeniu zasilania i przy przytrzymaniu przycisku mode. Amortyzacja działa

2.7.2021

Świetna hulajnoga do jazdy po mieście. Amortyzatory pomagają w utrzymaniu komfortu nawet na wyboistych trasach, a 3 poziomy prędkości pozwalają na jej dopasowanie do warunków. Do tego na plus zaliczam możliwość łatwego transportu w aucie.

7.5.2021

Użytkuję od trzech miesięcy, odkąd zrobiła się wiosna bardzo intensywnie. Dobrze się sprawdza. Codziennie jeżdżę ok 10 km ważę 85 kg. Nie widzę strat mocy.

7.7.2022

polecam fajna zabawka, dobra amortyzacja, dobre przyśpieszenie, predkość max wystarczająca, dużo fajnych opcji n.p tempomat polecam

12.9.2021

Hulajnoga zrywna, szybka, zasięg tez bardzo dobry spokojnie przy 25kmh zrobi 40 km pod osoba 55 kg. Przyszła szybciutko.

17.3.2021

Bardzo dobry sprzęt. dla tych co potrzebują mocnej miejskiej hulajnogi

14.8.2021

Mega, super sprzęt. Frajdę mają i moi synowie i ja. Polecam

27.5.2022

Super jeździ, dobre przyspieszenie, polecam

1.10.2021

hulajnoga godna polecenia mocna i szybka.

23.7.2021

Wszystko w jak najlepszym porządku.

10.8.2021

Polecam!

List All Products

Warunki usługiPolityka prywatności