logo

Informacje


Realopinie.pl przeskanował internet w poszukiwaniu opinii na temat produktu o nazwie Xiaomi Mi Electric Scooter M365 Pro. Na tej stronie znajdziesz wszystkie opinie i oceny dotyczące produktu Xiaomi Mi Electric Scooter M365 Pro.

Przeczytaj opinie.

Analiza


Dla produktu Xiaomi Mi Electric Scooter M365 Pro liczba opinii klientów wynosi 500, liczba witryn handlu elektronicznego, z których je pobrano, równa się 1, a średnia ocena to 4.7.

Szczegółowe statystyki sprzedawcy(-ów):
Na stronie Ceneo liczba opinii klientów wynosi 500, a średni wynik to 4.7. Przejdź do tego sprzedawcy.

Szczegół


Kliknij, aby wyświetlić listę wszystkich produktów w tej kategorii.

Produkty rekomendowane

11.3.2019

Pierwsza sztuka jaką otrzymałem była wadliwa - nie dało się włączyć ani naładować hulajnogi. Druga na szczęście już w pełni sprawna - bez niespodzianek. Zacznę od wyglądu i budowy. Konstrukcja wydaje się być solidna, jednakże taka nie jest - mnóstwo elementów łączonych śrubami w jednym z najbardziej narażonych na przeciążenia miejscu - w miejscu łamania sztycy kierownicy powoduje że podczas jazdy hulajnoga skrzypi a na kierownicy wyczuwalne są zauważalne luzy. Można całość mocno skręcić śrubą regulacyjną ale wtedy pozbawiamy się możliwości ręcznego zwolnienia elementu blokującego i możliwości złożenia hulajnogi. Element spajający cały system mocowania jest malutki i szczerze powiem że boję się aby podczas jazdy nie "strzelił".Tylni błotnik nie jest hamulcem nożnym, jego użycie w takim charakterze spowoduje uszkodzenie. Kierownica jest troszkę za niska dla wysokiej osoby, przydałaby się zatem możliwość regulacji. Guma na podeście średnio się sprawdza, lepszy byłby naklejany materiał o fakturze papieru ściernego. Hulajnoga posiada dwa tryby jazdy - normalny oraz ekonomiczny. W tym pierwszym ma zdecydowanie więcej mocy i osiąga zdecydowanie wyższą szybkość maksymalną, jednakże wyczuwalna jest pewna bezwładność na manetce - silnik reaguje z wyczuwalnym opóźnieniem zarówno na dodanie mocy, jak i jej odjęcie. Samej mocy jest naprawdę dużo - spokojnie można wjechać nawet na wyraźnie pochylony teren (mosty, estakady), oczywiście napęd na przód powoduje że nawierzchnią nie może być to kostka, a na pewno nie zmoczona deszczem. System hamowania E-ABS to bzdura - mamy hamowanie dynamem elektromagnetycznym silnika, które nie ma prawa zatrzymać koła i załącza się automatycznie - niestety możemy regulować tylko agresywność tego systemu przez aplikację - nie można go wyłączyć, przynajmniej nie w oficjalny sposób. Hamulec na tył to linkowa tarczówka zaciągana manetką mogąca z powodzeniem zablokować całkowicie tylne koło. Te dwa systemy hamowania nijak ze sobą nie chcą współpracować - przy dużej szybkości samo zwolnienie manetki przyspieszenia powoduje mocne wytracanie pędu, natomiast przy mniejszej trzeba użyć hamulca ręcznego by się zatrzymać - ciężko wyczuć moment przejścia by skutecznie i bezpiecznie a przy tym szybko i płynnie zatrzymać się przy prędkości maksymalnej. Baterie umiejscowione w podeście, trzeba uważać na dołki i górki żeby nie zaryć podestem o ziemię. Dzwonek bardzo dźwięczny, przedni reflektor dość mocny. Wyświetlacz pokazuje jedynie stan baterii i tryb jazdy, brakuje informacji o aktualnej szybkości, przejechanym dystansie, pozostałym przewidywanym dystansie, etc. Jednakże mimo wszystko uważam że frajda z jazdy jest ogromna, a bezpieczeństwo większe niż przy jeździe na rowerze. Polecam :)
jeszcze

30.4.2018

Jeśli zastanawiałeś się nad dojazdami do pracy rowerem ale nie chciałeś się spocić to u mnie ta hulajnoga zdaje egzamin. Codziennie dojeżdżam o 5km po średnio pagórkowatym mieście do pracy. Zajmuje mi to od 20 do 24 minut. Hulajnoga pod większe nachylenia górki wolniej wjeżdża a jak ma poniżej 50% baterii i jest w trybie eco to jeszcze wolniej ale .... w miarę daje rade a jak coś to dwa kopnięcia i odzyskuje wigor a prędkość jazdy pod górkę odpowiada prędkości roweru pod górkę. Czego tutaj nie przeczytacie w recenzjach to tego że polskie drogi rowerowe z kostki brukowej często są pofalowane przez co trzęsie i nie do końca jest ekstra jeschać, to samo jeśli chodzi o drogi osiedlowe z łatą na łacie.Właśnie z takiego powodu nie kupiłem deskorolki manty tylko hulajnogę z pompowanymi nogami. Nawet ta hulajnoga nieźle trzęsie po kostce brukowej. Niestety chyba nic lepszego elektrycznego w miarę dobrej cenie nie będzie obecnie na rynku. Kierownica potrafi klekotać ale są na allegro specjalne podkładki i wtedy jest lepiej ja użyłem taśmy takiej "do wszystkiego". Nie patrzcie na ceny powyżej 1,8 tys zł. Ja za tyle kupiłem w polskim sklepie xiaomi i wg mnie wraz z dwuletnią gwarancją jest to uczciwa cena. Jeśli chcecie taniej to ali ale bez gwrancji choć mało jest opinii o awaryjności. Bierzcie kolor czarny choć jest trudniej dostępny. Ja wziąłem biały i po jeździe po mokrej ścieżce w parku trochę upaćkana hulajnoga jest. No i cóż więcej mogę dodać. Czy kupiłbym tę hulajnogę jeszcze raz? Na milion procent. Jest to baaaardzo udany zakup/ Daje ona tyle frajdy z jazdy że nie mogę się doczekać końca pracy czy wyjścia do pracy. Obecnie w Polsce nie ma uregulowanego poruszania się elektrykami. Jak coś poczytałem to niby ścieżkami rowerowymi nie można jeździć a chodnikami można. Ja na ścieżce rowerowej widziałem policję ze dwa razy i na chodniku jak jechałem z raz. Ale nie czepiają się. Zresztą rower szybciej jeździ. Mam ją 3 tyg i jestem mega zadowolony.
jeszcze

26.7.2020

Hulka śmiga jak złoto. Mam ją prawie dwa tygodnie i ponad 150 km na liczniku. informacje które uznaje za ważne bo też czytałęm komentarze przed zakupem. Zdecydowałem się na droższą m365 Pro zamiast zwykłem z powodu większej bateri i większego zasięgu 45 km i mocniejszego silnika. Ważę 100kg więc nie mało + plecak z pierdułami, czasem spore zakupy. Do pracy mam prawie 13 km z czego kawałęk długim i ostrym podjezdem (wielu rozerzystów prowadzi tam rowery w końcówce podjazdu). Nomilany zasięg jest dla 70kg po płaskim więc nie chciałem być na granicy baterii gdybym nie mógł podłądować baterii w pracy.Moje przejazdy pokazują mi że średnio przejeżdzam te 13 km między 38-43 min (w zależności od świateł),całość drogi jadę ok na maks 25 km/h. podjazd robie na luzie i w końcówce na największej stromiźnie zwalnia mi do 18km/h :)Na przejazd do pracy schodzi mi ok 31% bateri, spowrotek gdzie mam ten podjazd z górki bateria ze 100% spada mi o ok 27%. Nie jechałem jeszcze na jednym ładowaniu ale jak widać trasa ok 26 była by zrobiona na pełnym luziku i jeszcze 1/3 baterii powinna mi zostać.Konieczne modyfikacje: wspornik tylnego błotnika, absolutnie konieczny bo błotnik lata jak głupi (widziałęm kilka osób bez) we wchodzącej w sierpniu m365 Pro 2 jest juz montowany fakbrycznie.Nie testowałem odblokowania mocy do 32 km/h, wciąż osfajam się z Hulką i rozważam kożyści vs problemy z gwarancją. Widziałem filmik że przed oddaniem do serwisy wystarczy wgrać fabryczny soft, oraz pod nim komentaż gościa z servisu że to totalna bzdura bo cała historia danych jazdy zapisuje się na płycie także ten ;)Samą hulkę polecam bo to mega wygodny sposób na przemieszczanie się po mieście, fun z jazdy naprawdę rewelacyjny.Xiaomi to naprawdę sprawdzony model i przedewszystkim m365/m365Pro ma ogromną społeczność a co za tym idzie jest MNOGOŚĆ akcesoriów, cześci zamiennych, modyfikacji i ulepszeń oraz dedykowanego softu.
jeszcze

10.5.2019

Szybkie podsumowanie po pierwszym roku i 2100km na M365.Hulajnoga kupiona pod koniec lutego 2018 roku za kwotę 1430zł.Do tej pory dokupione zostały dodatki:- zestaw startowy (zaślepka na kabel, folia na panel, likwidator luzu w kierownicy) -> 50zł- Slime -> 40zł- wspornik i nowy błotnik -> 100zł- talk do opon -> 5zł- nowy zaczep do kierownicy -> 90zł- śruba zaczepu -> 70zł- opony 10 cali -> 160złDo dziś wymienione były trzy rzeczy w całej hulajnodze:- błotnik- połamał się przed zamontowaniem wspornika- obie opony z dętkami- zaczep po złamaniu podczas jazdy (w tym czasie miałem akurat spory luz w kierownicy)- śruba zaczepuHulajnoga była traktowana jako podstawowy środek transportu w czasie tygodnia,niezaleznie od pory roku.Przez 14 miesięcy było tylko kilka dni kiedy przesiadłem się do samochodu ze względu na pogodę.Czasy dotarcia do biura róznymi środkami transportu:- 60 minut piechotą- minimum 35 minut komunikacją miejską (tramwaje co 20 minut)- samochód 25 - 35 minut (ze względu na korki częściej dłużej niz krócej)- motocykl 25 - 30 (co oszczędzę na korkach, to stracę na przebieraniu się)- hulajnoga 18 - 25 minut (25 minut to w śniegu i na wyładowanej baterii)Uwielbiam fakt, ze nawet jak miałem awarie, to nie rujnowało mi to dnia. Zwyczajnie szybko wskakiwałem do tramwaju i traciłem w najgorszym przypadku kilkanaście minut.Na wszystkie naprawy oraz utrzymanie poświęciłem około 7-8 godzin i zdecydowanie za duzo nerwówJezeli dziś sprzedałbym hulajnogę za 900zł, to jej miesieczne utrzymanie wyszło by mnie 70zł miesięcznie i 48gr za kilometr.Dla porównanie bilet sieciowy w Krakowie to koszt 72zł z Kartą Krakowską.70zł za najszybszy pojazd do miasta, dzięki któremu oszczędzam codziennie 30 minut na samym dojeździe. Miesięcznie wychodzi ponad 10 godzin oszczędności, rocznie 5 dni.Całkiem przyjemny wynik
jeszcze

25.4.2018

Na chwilę obecną jest zbyt wcześnie by wystawić rzetelną ocenę ale kilka zdań dla osób zainteresowanych mogę napisać :-)Zacznę od tego iż zakupiłem 2 sztuki skuterów elektrycznych (biały i czarny)Wykonanie jest na bardzo dobrym poziomie (może nie idealnym), ponieważ po krótkim czasie użytkowania skrzypi kierownica i ruszają się rączki. Słabo działa również hamulec tarczowy z tyłu (o nagłym zatrzymaniu jak np w rowerze, raczej można zapomnieć).W zestawie znajdują się 2 zapasowe opony oraz 2 dętki + przejściówka do wentyla w przedniej oponie. Polecam sprawdzić ciśnienie u mnie wynosiło 1,5 bara (powinno być bodajże 3,5 bara).Złożenie po wyjęciu z pudełka zajmuje ok 5 minut.Polecam zainstalowanieaplikacji MiXiaomi i połączenie się ze skuterem z pomocą bluetooth (wybierając jako kraj w którym się znajdujemy CHINY). Można zarządzać tempomatem, sprawdzać przebieg, oraz inne fajne funkcje.Prędkość uzależniona od wagi i wielkości kierowcy ( u nas wagi 50 i 100 kg) widać wyraźnie różnice w przyśpieszaniu i prędkości maksymalnej na prostej ale z góry osoba cięższa pojedzie szybciej :-)Bateria jak na razie jest ok. Zasięg zadowalający, moc silnika również.Skuter wciąga 100 kg facet pod 1,5 km górę o nachyleniu ok 10-13 stopni bez jęknięcia :-)Ogólnie bardzo polecam, najlepszy gadżet XXI wieku (w przyszłości na lepszej baterii i mocniejszym silniku takie sprzęt zastąpi auto w dużym mieście :-)
jeszcze

17.4.2019

Przejechałem już ponad 100km w tydzień. Produkt zapakowany bardzo dobrze, wystarczy przykręcić kierownicę dołączonym kluczem i jest gotowa do jazdy. W zestawie porządnie wykonana ładowarka oraz 2 zapasowe opony z dętkami. Miałem obawy o luzy w zaczepie jednak żadne nie występują. Tylny hamulec tarczowy trze, nie udało mi się tego wyregulować więc czekam aż klocki się dotrą. Nie przeszkadza to w jeździe. Sama jazda bardzo przyjemna. Duże, pompowane opony sporo dają. Jazda po kostce brukowej jest bez porównania przyjemniejsza niż wrażenia z tanich hulajnóg elektrycznych. Asfalt to już jazda jak po maśle. Pokonuję z pełną prędkością 80% krawężników na ścieżkach rowerowych, na resztę zwalniam.Przy wadze 60kg i 170cm przejeżdżam spokojnie 25km. Przez 20km hulajnoga jedzie z pełną prędkością 25km/h, potem sama odpala tryb eko i przędkość maksymalna oraz przyspieszenie maleje. Nie robiłem żadnych modów i nie zamierzam. Aplikacja mi-home działa, jednak czasami trzeba ją odpalić 2 razy by się połączyła z hulajnogą. Podsumowując, jakość wykonania wzorowa, nie wygląda na zabawek ale na pełnoprawny środek transportu, wrażenia z jazdy niesamowite, aż nie chce się wracać do domu. PS: Nie wchodzi do bagaźnika Yarisa :)
jeszcze

7.6.2020

Póki co sprawuje się dobrze. Miałem pecha i w pierwszym dniu przebiłem tylne koło z dętką (55 PSI), więc zmieniłem na grubsze z Alledrogo i póki co jest ok (po ok miesiącu). Ważę 95 kg i nie ma najmniejszego problemu z podjazdami pod górę. Realny zasięg to jakieś 30-35 km przy mojej wadze (o ile dobrze pamiętam). Także jestem zadowolony. Idealnie sprawdza się jako transport do pracy. Dodam tylko, że od razu trzeba zakupić akcesoria typu: wspornik tylnego błotnika, zaślepki na śruby (jeśli tak jak ja będziecie mieć pecha z oponami to je docenicie), gumę na nóżkę, osłonę na kable od tylnego światła oraz etui na wyświetlacz, bo rysuje się od dotykania palcami (dosłownie).Aha i uważajcie na blokowanie hulajnogi przez aplikację, bo to zablokowało urządzenie i przez 3h potwornie, nieznośnie piszczało, aż się nie wyłączyło (hulajnoga po 3h sama się wyłączy w takiej sytuacji). Dramat i ból głowy gwarantowany ;)
jeszcze

5.6.2020

Solidna jakoś wykonania, elegancki design (nie jest krzykliwy, nie rzuca się w oczy), komfort jazdy zdecydowanie większy w porównaniu do hulajnóg dostępnych w wypożyczalniach (np. Lime), za sprawą większych kół i opon dętkowych oraz dłuższej kolumnie kierownicy (plus dla osób wysokich). Testuję ja dopiero od tygodnia, ale zasięg jaki mam do dyspozycji to realnie +/- 30-32km (waga 85kg). Waga urządzenia sprawia, że każdy dorosły jest w stanie bez problemu wnieść ja po schodach jeśli jest taka potrzeba. Dodatkowo, hulajnoga bardzo łatwo i szybko się składa przez co nie zajmuje dużo miejsca w mieszkaniu. Jedyny minus, który jest dość dotkliwy, to długi czas ładowania. Jeśli pokonujemy hulajnogą dziennie ok 25-30km,musimy pozostawić ją na całą noc do ładowania. Idealna do jazdy do biura.
jeszcze

18.2.2019

Jak za niecałe 1,6 kzł, które teraz kosztuje, jest OK. Luzów w kierownicy jeszcze nie mam, ale po kilkudziesięciu kilometrach jazdy mam pewne refleksje - ostrzeżenia dla nowo kupujących i politowanie dla luzowców i dętkogromców. Otóż sprzęt nie jest czołgiem i przez poprzeczne nawet niewielkie nierówności, typu wtapiane krawężniki trzeba przejeżdżać bardzo wolno, czasem wręcz przeprowadzić hulajnogę. Kierownicę należy trzymać w miarę luźno, bo inaczej cała konstrukcja spaja się z ciałem i sztywne 100 kg łatwiej się rozklekocze. Pompowanie opon - na kamień. To nie samochód, że się wbija 2 atmosfery, przynajmniej x2, czyli 4 - 5 atm. Tylne światło trzeba od razu jakoś zabezpieczyć przed wilgocią - można dokupić na alach specjalne podkładki.Na razie tyle.
jeszcze

14.2.2019

Hulajnogę kupiłem wczoraj, także nie mogę wypowiedzieć się co do trwałości mojego egzemplarza. Miałem okazję jeździź 2 tego typu pożyczonymi hulajnogami. Problew w każdej jest jeden: luzy na zawiasie kierownicy. Wszyscy z czasem kupują podkładki, lub napychają papieru toaletowego.Jeżeli chodzi o sam sprzęt, to naprawdę super do codziennej komunikacji po mieście. Niczym wcześniej nie udało mi się tak szybko podjechać w kilka miejsc w całkowitym promieniu 2km.Można bezpiecznie zostawić w sklepie, ma blokadę telefonem. Trochę upierdliwe odblokowanie, gdyż telefon nie znajduje sam hulajnogi po podejściu do niej, trzeba klikać, żeby wyszukał.Prowadzenie bardzo łatwe i intuicyjne, rozmiar w sam raz dla osoby ok.1.80mJedyne, czego mi brakuje, to portu
jeszcze

31.8.2019

Po tygodniu testów sprawuje się super. Duże grono użytkowników właśnie tej hulajnogi bardzo ułatwia start. Zgodnie z opiniami warto zamontować wspornik błotnika, żeby go nie zgubić podczas jazdy. Niektórzy piszą, że się łamią, przebijają i jest nie wygodna, ale wszystko zależy od tego czy się o sprzęt dba. Jeśli nie jeździ się po dziurach, nie skacze, nie uderza oponami w ostre krawędzie, nie ładuje hulajnogi w pełnym słońcu - a więc używa zgodnie z przeznaczeniem, to jest to solidny sprzęt, który długo wytrzyma i raczej nie wybuchnie. Zdarzyło mi się raz jechać w umiarkowanym deszczu przez ok. 2 km, nie po kałużach. W domu wytarłem mokrą hulajnogę i wszystko na szczęście normalnie działa.

26.6.2019

Użytkuję moją hulajkę od ok 2 tygodni. Jest fantastyczna, powiadam Wam! Śmigam sobie do pracy, rekreacyjnie po okolicy, a niebawem mam zamiar wybrać się na dłuższą wycieczkę. Przyśpieszenie i moc zrobiły na mnie ogromne wrażenie, szczególnie podczas pierwszej jazdy. Zasuwa po polbruku, trawnikach i wertepach. Nie mam żadnych luzów w swoim egzemplarzu (V1.2). Wszystko świetnie spasowane i bardzo dobrej jakości. Obawiam się jedynie ewentualnych przebitych opon, o których niektórzy piszą, ale na razie się nie zdarzyło i nich tak zostanie jak najdłużej. Podsumowując: jeśli zastanawia się, tak jak ja się zastanawiałem przed zakupem, to nie ma co myśleć. Polecam w 100%!

19.4.2019

Bardzo dobry sprzęt do jazdy w mieście. W przeciwieństwie do roweru człowiek nie poci się podczas przemieszczania, więc nadaje się na dojazdy do pracy i załatwianie różnych spraw. Można jechać nawet w garniturze. Zajmuje niewiele miejsca i dobrze się składa, po złożenie dobrze się przenosi. Świetne światła do jazdy w nocy, światło hamulca. Dobrze działa system odzyskiwania energii podczas hamowania. Wszystkie parametry, t.j. prędkość i zasięg zgodne z deklaracją producenta. Ja ważę 80 kg i przy stromych podjazdach znacznie zwalnia, osoby lżejsze wjeżdżają szybciej :)) Powyżej 80 kg sądzę, że problem z podjazdami się zwiększa -mogłaby być większa moc silnika.

2.8.2019

Mam ją dwa dni i nacieszyć się nie mogę. W zasadzie gadżet, ale jaki przydatny... Na razie żadnych istotnych wad nie stwierdziłem. Banalnie prosta konstrukcja, pierwszy montaż bez problemu, moc i przyspieszenie pozytywnie zaskoczyły, nawet po nierównych chodnikach daje radę, choć czasem trzeba zwolnić (na nierównościach słychać telepanie się tylnego błotnika, ale to taka sama "wada" jak błotniki w rowerach). Przejechałem na razie 15 km, z tego połowa w trybie eko i połowa w normalnym, i zużyłem trochę ponad połowę baterii (jeśli wierzyć wskazaniom w samej hulajnodze), więc informacje o zasięgu prawdziwe, tym bardziej, że jeżdżę po terenie mocno pagórkowatym.

8.5.2019

Witam,Chcę podzielić się swoją opinią.Ogólnie produkt w porządku.Jeśli się jeździ w trybie eco, ciśnienie 3 bary i masa 95kg to przejedzie się 25km. W trybie normalnym zasięg spada do około 20km ale uważam to za dobry wynik.Sprzęt kupiłem w Proline i odradzam sklep. Miałem wadę fabryczną (krzywa tarcza). Sprzęt był 2 razy na serwisie i tylko podregulowali mi hamulec, gdzie i tak krzywa tarcza obciera o klocki. Dla porównania kolega kupił w mall.pl i tam tylne koło kręci się idealnie.Ogólnie fajny sprzęt na dojazdy do pracy czy poruszanie się po mieście (zwłaszcza w gorące dni) ale trzeba uważać skąd się zamawia.

List All Products

Warunki usługiPolityka prywatności