logo

Informacje


Realopinie.pl przeskanował internet w poszukiwaniu opinii na temat produktu o nazwie Xiaomi Mijia M365 Pro Czarna. Na tej stronie znajdziesz wszystkie opinie i oceny dotyczące produktu Xiaomi Mijia M365 Pro Czarna.

Przeczytaj opinie.

Analiza


Dla produktu Xiaomi Mijia M365 Pro Czarna liczba opinii klientów wynosi 469, liczba witryn handlu elektronicznego, z których je pobrano, równa się 1, a średnia ocena to 4.7.

Szczegółowe statystyki sprzedawcy(-ów):
Na stronie Ceneo liczba opinii klientów wynosi 469, a średni wynik to 4.7. Przejdź do tego sprzedawcy.

Szczegół


Kliknij, aby wyświetlić listę wszystkich produktów w tej kategorii.

Produkty rekomendowane

11.3.2019

Pierwsza sztuka jaką otrzymałem była wadliwa - nie dało się włączyć ani naładować hulajnogi. Druga na szczęście już w pełni sprawna - bez niespodzianek. Zacznę od wyglądu i budowy. Konstrukcja wydaje się być solidna, jednakże taka nie jest - mnóstwo elementów łączonych śrubami w jednym z najbardziej narażonych na przeciążenia miejscu - w miejscu łamania sztycy kierownicy powoduje że podczas jazdy hulajnoga skrzypi a na kierownicy wyczuwalne są zauważalne luzy. Można całość mocno skręcić śrubą regulacyjną ale wtedy pozbawiamy się możliwości ręcznego zwolnienia elementu blokującego i możliwości złożenia hulajnogi. Element spajający cały system mocowania jest malutki i szczerze powiem że boję się aby podczas jazdy nie "strzelił".Tylni błotnik nie jest hamulcem nożnym, jego użycie w takim charakterze spowoduje uszkodzenie. Kierownica jest troszkę za niska dla wysokiej osoby, przydałaby się zatem możliwość regulacji. Guma na podeście średnio się sprawdza, lepszy byłby naklejany materiał o fakturze papieru ściernego. Hulajnoga posiada dwa tryby jazdy - normalny oraz ekonomiczny. W tym pierwszym ma zdecydowanie więcej mocy i osiąga zdecydowanie wyższą szybkość maksymalną, jednakże wyczuwalna jest pewna bezwładność na manetce - silnik reaguje z wyczuwalnym opóźnieniem zarówno na dodanie mocy, jak i jej odjęcie. Samej mocy jest naprawdę dużo - spokojnie można wjechać nawet na wyraźnie pochylony teren (mosty, estakady), oczywiście napęd na przód powoduje że nawierzchnią nie może być to kostka, a na pewno nie zmoczona deszczem. System hamowania E-ABS to bzdura - mamy hamowanie dynamem elektromagnetycznym silnika, które nie ma prawa zatrzymać koła i załącza się automatycznie - niestety możemy regulować tylko agresywność tego systemu przez aplikację - nie można go wyłączyć, przynajmniej nie w oficjalny sposób. Hamulec na tył to linkowa tarczówka zaciągana manetką mogąca z powodzeniem zablokować całkowicie tylne koło. Te dwa systemy hamowania nijak ze sobą nie chcą współpracować - przy dużej szybkości samo zwolnienie manetki przyspieszenia powoduje mocne wytracanie pędu, natomiast przy mniejszej trzeba użyć hamulca ręcznego by się zatrzymać - ciężko wyczuć moment przejścia by skutecznie i bezpiecznie a przy tym szybko i płynnie zatrzymać się przy prędkości maksymalnej. Baterie umiejscowione w podeście, trzeba uważać na dołki i górki żeby nie zaryć podestem o ziemię. Dzwonek bardzo dźwięczny, przedni reflektor dość mocny. Wyświetlacz pokazuje jedynie stan baterii i tryb jazdy, brakuje informacji o aktualnej szybkości, przejechanym dystansie, pozostałym przewidywanym dystansie, etc. Jednakże mimo wszystko uważam że frajda z jazdy jest ogromna, a bezpieczeństwo większe niż przy jeździe na rowerze. Polecam :)
jeszcze

26.7.2020

Hulka śmiga jak złoto. Mam ją prawie dwa tygodnie i ponad 150 km na liczniku. informacje które uznaje za ważne bo też czytałęm komentarze przed zakupem. Zdecydowałem się na droższą m365 Pro zamiast zwykłem z powodu większej bateri i większego zasięgu 45 km i mocniejszego silnika. Ważę 100kg więc nie mało + plecak z pierdułami, czasem spore zakupy. Do pracy mam prawie 13 km z czego kawałęk długim i ostrym podjezdem (wielu rozerzystów prowadzi tam rowery w końcówce podjazdu). Nomilany zasięg jest dla 70kg po płaskim więc nie chciałem być na granicy baterii gdybym nie mógł podłądować baterii w pracy.Moje przejazdy pokazują mi że średnio przejeżdzam te 13 km między 38-43 min (w zależności od świateł),całość drogi jadę ok na maks 25 km/h. podjazd robie na luzie i w końcówce na największej stromiźnie zwalnia mi do 18km/h :)Na przejazd do pracy schodzi mi ok 31% bateri, spowrotek gdzie mam ten podjazd z górki bateria ze 100% spada mi o ok 27%. Nie jechałem jeszcze na jednym ładowaniu ale jak widać trasa ok 26 była by zrobiona na pełnym luziku i jeszcze 1/3 baterii powinna mi zostać.Konieczne modyfikacje: wspornik tylnego błotnika, absolutnie konieczny bo błotnik lata jak głupi (widziałęm kilka osób bez) we wchodzącej w sierpniu m365 Pro 2 jest juz montowany fakbrycznie.Nie testowałem odblokowania mocy do 32 km/h, wciąż osfajam się z Hulką i rozważam kożyści vs problemy z gwarancją. Widziałem filmik że przed oddaniem do serwisy wystarczy wgrać fabryczny soft, oraz pod nim komentaż gościa z servisu że to totalna bzdura bo cała historia danych jazdy zapisuje się na płycie także ten ;)Samą hulkę polecam bo to mega wygodny sposób na przemieszczanie się po mieście, fun z jazdy naprawdę rewelacyjny.Xiaomi to naprawdę sprawdzony model i przedewszystkim m365/m365Pro ma ogromną społeczność a co za tym idzie jest MNOGOŚĆ akcesoriów, cześci zamiennych, modyfikacji i ulepszeń oraz dedykowanego softu.
jeszcze

10.5.2019

Szybkie podsumowanie po pierwszym roku i 2100km na M365.Hulajnoga kupiona pod koniec lutego 2018 roku za kwotę 1430zł.Do tej pory dokupione zostały dodatki:- zestaw startowy (zaślepka na kabel, folia na panel, likwidator luzu w kierownicy) -> 50zł- Slime -> 40zł- wspornik i nowy błotnik -> 100zł- talk do opon -> 5zł- nowy zaczep do kierownicy -> 90zł- śruba zaczepu -> 70zł- opony 10 cali -> 160złDo dziś wymienione były trzy rzeczy w całej hulajnodze:- błotnik- połamał się przed zamontowaniem wspornika- obie opony z dętkami- zaczep po złamaniu podczas jazdy (w tym czasie miałem akurat spory luz w kierownicy)- śruba zaczepuHulajnoga była traktowana jako podstawowy środek transportu w czasie tygodnia,niezaleznie od pory roku.Przez 14 miesięcy było tylko kilka dni kiedy przesiadłem się do samochodu ze względu na pogodę.Czasy dotarcia do biura róznymi środkami transportu:- 60 minut piechotą- minimum 35 minut komunikacją miejską (tramwaje co 20 minut)- samochód 25 - 35 minut (ze względu na korki częściej dłużej niz krócej)- motocykl 25 - 30 (co oszczędzę na korkach, to stracę na przebieraniu się)- hulajnoga 18 - 25 minut (25 minut to w śniegu i na wyładowanej baterii)Uwielbiam fakt, ze nawet jak miałem awarie, to nie rujnowało mi to dnia. Zwyczajnie szybko wskakiwałem do tramwaju i traciłem w najgorszym przypadku kilkanaście minut.Na wszystkie naprawy oraz utrzymanie poświęciłem około 7-8 godzin i zdecydowanie za duzo nerwówJezeli dziś sprzedałbym hulajnogę za 900zł, to jej miesieczne utrzymanie wyszło by mnie 70zł miesięcznie i 48gr za kilometr.Dla porównanie bilet sieciowy w Krakowie to koszt 72zł z Kartą Krakowską.70zł za najszybszy pojazd do miasta, dzięki któremu oszczędzam codziennie 30 minut na samym dojeździe. Miesięcznie wychodzi ponad 10 godzin oszczędności, rocznie 5 dni.Całkiem przyjemny wynik
jeszcze

25.4.2018

Na chwilę obecną jest zbyt wcześnie by wystawić rzetelną ocenę ale kilka zdań dla osób zainteresowanych mogę napisać :-)Zacznę od tego iż zakupiłem 2 sztuki skuterów elektrycznych (biały i czarny)Wykonanie jest na bardzo dobrym poziomie (może nie idealnym), ponieważ po krótkim czasie użytkowania skrzypi kierownica i ruszają się rączki. Słabo działa również hamulec tarczowy z tyłu (o nagłym zatrzymaniu jak np w rowerze, raczej można zapomnieć).W zestawie znajdują się 2 zapasowe opony oraz 2 dętki + przejściówka do wentyla w przedniej oponie. Polecam sprawdzić ciśnienie u mnie wynosiło 1,5 bara (powinno być bodajże 3,5 bara).Złożenie po wyjęciu z pudełka zajmuje ok 5 minut.Polecam zainstalowanieaplikacji MiXiaomi i połączenie się ze skuterem z pomocą bluetooth (wybierając jako kraj w którym się znajdujemy CHINY). Można zarządzać tempomatem, sprawdzać przebieg, oraz inne fajne funkcje.Prędkość uzależniona od wagi i wielkości kierowcy ( u nas wagi 50 i 100 kg) widać wyraźnie różnice w przyśpieszaniu i prędkości maksymalnej na prostej ale z góry osoba cięższa pojedzie szybciej :-)Bateria jak na razie jest ok. Zasięg zadowalający, moc silnika również.Skuter wciąga 100 kg facet pod 1,5 km górę o nachyleniu ok 10-13 stopni bez jęknięcia :-)Ogólnie bardzo polecam, najlepszy gadżet XXI wieku (w przyszłości na lepszej baterii i mocniejszym silniku takie sprzęt zastąpi auto w dużym mieście :-)
jeszcze

17.4.2019

Przejechałem już ponad 100km w tydzień. Produkt zapakowany bardzo dobrze, wystarczy przykręcić kierownicę dołączonym kluczem i jest gotowa do jazdy. W zestawie porządnie wykonana ładowarka oraz 2 zapasowe opony z dętkami. Miałem obawy o luzy w zaczepie jednak żadne nie występują. Tylny hamulec tarczowy trze, nie udało mi się tego wyregulować więc czekam aż klocki się dotrą. Nie przeszkadza to w jeździe. Sama jazda bardzo przyjemna. Duże, pompowane opony sporo dają. Jazda po kostce brukowej jest bez porównania przyjemniejsza niż wrażenia z tanich hulajnóg elektrycznych. Asfalt to już jazda jak po maśle. Pokonuję z pełną prędkością 80% krawężników na ścieżkach rowerowych, na resztę zwalniam.Przy wadze 60kg i 170cm przejeżdżam spokojnie 25km. Przez 20km hulajnoga jedzie z pełną prędkością 25km/h, potem sama odpala tryb eko i przędkość maksymalna oraz przyspieszenie maleje. Nie robiłem żadnych modów i nie zamierzam. Aplikacja mi-home działa, jednak czasami trzeba ją odpalić 2 razy by się połączyła z hulajnogą. Podsumowując, jakość wykonania wzorowa, nie wygląda na zabawek ale na pełnoprawny środek transportu, wrażenia z jazdy niesamowite, aż nie chce się wracać do domu. PS: Nie wchodzi do bagaźnika Yarisa :)
jeszcze

7.6.2020

Póki co sprawuje się dobrze. Miałem pecha i w pierwszym dniu przebiłem tylne koło z dętką (55 PSI), więc zmieniłem na grubsze z Alledrogo i póki co jest ok (po ok miesiącu). Ważę 95 kg i nie ma najmniejszego problemu z podjazdami pod górę. Realny zasięg to jakieś 30-35 km przy mojej wadze (o ile dobrze pamiętam). Także jestem zadowolony. Idealnie sprawdza się jako transport do pracy. Dodam tylko, że od razu trzeba zakupić akcesoria typu: wspornik tylnego błotnika, zaślepki na śruby (jeśli tak jak ja będziecie mieć pecha z oponami to je docenicie), gumę na nóżkę, osłonę na kable od tylnego światła oraz etui na wyświetlacz, bo rysuje się od dotykania palcami (dosłownie).Aha i uważajcie na blokowanie hulajnogi przez aplikację, bo to zablokowało urządzenie i przez 3h potwornie, nieznośnie piszczało, aż się nie wyłączyło (hulajnoga po 3h sama się wyłączy w takiej sytuacji). Dramat i ból głowy gwarantowany ;)
jeszcze

5.6.2020

Solidna jakoś wykonania, elegancki design (nie jest krzykliwy, nie rzuca się w oczy), komfort jazdy zdecydowanie większy w porównaniu do hulajnóg dostępnych w wypożyczalniach (np. Lime), za sprawą większych kół i opon dętkowych oraz dłuższej kolumnie kierownicy (plus dla osób wysokich). Testuję ja dopiero od tygodnia, ale zasięg jaki mam do dyspozycji to realnie +/- 30-32km (waga 85kg). Waga urządzenia sprawia, że każdy dorosły jest w stanie bez problemu wnieść ja po schodach jeśli jest taka potrzeba. Dodatkowo, hulajnoga bardzo łatwo i szybko się składa przez co nie zajmuje dużo miejsca w mieszkaniu. Jedyny minus, który jest dość dotkliwy, to długi czas ładowania. Jeśli pokonujemy hulajnogą dziennie ok 25-30km,musimy pozostawić ją na całą noc do ładowania. Idealna do jazdy do biura.
jeszcze

18.2.2019

Jak za niecałe 1,6 kzł, które teraz kosztuje, jest OK. Luzów w kierownicy jeszcze nie mam, ale po kilkudziesięciu kilometrach jazdy mam pewne refleksje - ostrzeżenia dla nowo kupujących i politowanie dla luzowców i dętkogromców. Otóż sprzęt nie jest czołgiem i przez poprzeczne nawet niewielkie nierówności, typu wtapiane krawężniki trzeba przejeżdżać bardzo wolno, czasem wręcz przeprowadzić hulajnogę. Kierownicę należy trzymać w miarę luźno, bo inaczej cała konstrukcja spaja się z ciałem i sztywne 100 kg łatwiej się rozklekocze. Pompowanie opon - na kamień. To nie samochód, że się wbija 2 atmosfery, przynajmniej x2, czyli 4 - 5 atm. Tylne światło trzeba od razu jakoś zabezpieczyć przed wilgocią - można dokupić na alach specjalne podkładki.Na razie tyle.
jeszcze

14.2.2019

Hulajnogę kupiłem wczoraj, także nie mogę wypowiedzieć się co do trwałości mojego egzemplarza. Miałem okazję jeździź 2 tego typu pożyczonymi hulajnogami. Problew w każdej jest jeden: luzy na zawiasie kierownicy. Wszyscy z czasem kupują podkładki, lub napychają papieru toaletowego.Jeżeli chodzi o sam sprzęt, to naprawdę super do codziennej komunikacji po mieście. Niczym wcześniej nie udało mi się tak szybko podjechać w kilka miejsc w całkowitym promieniu 2km.Można bezpiecznie zostawić w sklepie, ma blokadę telefonem. Trochę upierdliwe odblokowanie, gdyż telefon nie znajduje sam hulajnogi po podejściu do niej, trzeba klikać, żeby wyszukał.Prowadzenie bardzo łatwe i intuicyjne, rozmiar w sam raz dla osoby ok.1.80mJedyne, czego mi brakuje, to portu
jeszcze

31.8.2019

Po tygodniu testów sprawuje się super. Duże grono użytkowników właśnie tej hulajnogi bardzo ułatwia start. Zgodnie z opiniami warto zamontować wspornik błotnika, żeby go nie zgubić podczas jazdy. Niektórzy piszą, że się łamią, przebijają i jest nie wygodna, ale wszystko zależy od tego czy się o sprzęt dba. Jeśli nie jeździ się po dziurach, nie skacze, nie uderza oponami w ostre krawędzie, nie ładuje hulajnogi w pełnym słońcu - a więc używa zgodnie z przeznaczeniem, to jest to solidny sprzęt, który długo wytrzyma i raczej nie wybuchnie. Zdarzyło mi się raz jechać w umiarkowanym deszczu przez ok. 2 km, nie po kałużach. W domu wytarłem mokrą hulajnogę i wszystko na szczęście normalnie działa.

26.6.2019

Użytkuję moją hulajkę od ok 2 tygodni. Jest fantastyczna, powiadam Wam! Śmigam sobie do pracy, rekreacyjnie po okolicy, a niebawem mam zamiar wybrać się na dłuższą wycieczkę. Przyśpieszenie i moc zrobiły na mnie ogromne wrażenie, szczególnie podczas pierwszej jazdy. Zasuwa po polbruku, trawnikach i wertepach. Nie mam żadnych luzów w swoim egzemplarzu (V1.2). Wszystko świetnie spasowane i bardzo dobrej jakości. Obawiam się jedynie ewentualnych przebitych opon, o których niektórzy piszą, ale na razie się nie zdarzyło i nich tak zostanie jak najdłużej. Podsumowując: jeśli zastanawia się, tak jak ja się zastanawiałem przed zakupem, to nie ma co myśleć. Polecam w 100%!

19.4.2019

Bardzo dobry sprzęt do jazdy w mieście. W przeciwieństwie do roweru człowiek nie poci się podczas przemieszczania, więc nadaje się na dojazdy do pracy i załatwianie różnych spraw. Można jechać nawet w garniturze. Zajmuje niewiele miejsca i dobrze się składa, po złożenie dobrze się przenosi. Świetne światła do jazdy w nocy, światło hamulca. Dobrze działa system odzyskiwania energii podczas hamowania. Wszystkie parametry, t.j. prędkość i zasięg zgodne z deklaracją producenta. Ja ważę 80 kg i przy stromych podjazdach znacznie zwalnia, osoby lżejsze wjeżdżają szybciej :)) Powyżej 80 kg sądzę, że problem z podjazdami się zwiększa -mogłaby być większa moc silnika.

2.8.2019

Mam ją dwa dni i nacieszyć się nie mogę. W zasadzie gadżet, ale jaki przydatny... Na razie żadnych istotnych wad nie stwierdziłem. Banalnie prosta konstrukcja, pierwszy montaż bez problemu, moc i przyspieszenie pozytywnie zaskoczyły, nawet po nierównych chodnikach daje radę, choć czasem trzeba zwolnić (na nierównościach słychać telepanie się tylnego błotnika, ale to taka sama "wada" jak błotniki w rowerach). Przejechałem na razie 15 km, z tego połowa w trybie eko i połowa w normalnym, i zużyłem trochę ponad połowę baterii (jeśli wierzyć wskazaniom w samej hulajnodze), więc informacje o zasięgu prawdziwe, tym bardziej, że jeżdżę po terenie mocno pagórkowatym.

8.5.2019

Witam,Chcę podzielić się swoją opinią.Ogólnie produkt w porządku.Jeśli się jeździ w trybie eco, ciśnienie 3 bary i masa 95kg to przejedzie się 25km. W trybie normalnym zasięg spada do około 20km ale uważam to za dobry wynik.Sprzęt kupiłem w Proline i odradzam sklep. Miałem wadę fabryczną (krzywa tarcza). Sprzęt był 2 razy na serwisie i tylko podregulowali mi hamulec, gdzie i tak krzywa tarcza obciera o klocki. Dla porównania kolega kupił w mall.pl i tam tylne koło kręci się idealnie.Ogólnie fajny sprzęt na dojazdy do pracy czy poruszanie się po mieście (zwłaszcza w gorące dni) ale trzeba uważać skąd się zamawia.

27.10.2018

Nigdy nie przypuszczałam, że jazda na hulajnodze może sprawiać taką frajdę. Wykonana jest bardzo solidnie, posiada światło stopu oraz do jazdy wieczorem - przetestowane, bardzo dobrze oświetlają drogę. Zasięg i prędkość maksymalna zależy w dużym stopniu od wagi kierowcy - przy mojej wadze 55 kg udało mi się na prostej drodze osiągnąć 27 km/h, więc myślę że to dobry wynik. Do pracy w jedną stronę mam 9 km, po przejechaniu w dwie strony zostało mi około 60% baterii, więc myślę, że wystarczyłoby mi jej na zdecydowanie więcej, niż mówi producent ;) Ja jestem bardzo zadowolona i jak najbardziej polecam!!

List All Products

Warunki usługiPolityka prywatności