logo

Informacje


Realopinie.pl przeskanował internet w poszukiwaniu opinii na temat produktu o nazwie Shell Helix Ultra 5W40 4L. Na tej stronie znajdziesz wszystkie opinie i oceny dotyczące produktu Shell Helix Ultra 5W40 4L.

Przeczytaj opinie.

Analiza


Dla produktu Shell Helix Ultra 5W40 4L liczba opinii klientów wynosi 861, liczba witryn handlu elektronicznego, z których je pobrano, równa się 2, a średnia ocena to 4.9.

Szczegółowe statystyki sprzedawcy(-ów):
Na stronie Allegro liczba opinii klientów wynosi 611, a średni wynik to 4.9. Przejdź do tego sprzedawcy.
Na stronie Ceneo liczba opinii klientów wynosi 250, a średni wynik to 4.8. Przejdź do tego sprzedawcy.

Szczegół


Kliknij, aby wyświetlić listę wszystkich produktów w tej kategorii.

Produkty rekomendowane

27.7.2018

Zacznę od początku... Jestem posiadaczem peugeota 307,który od nowości jeździł na rekomendowanym oleju Total quartz 5w40 i nigdy silnik nie brał mi grama oleju. Gdy przy przebiegu 220tys.zrobilem remont uszczelki wraz z planowaniem głowicy i nadal zalewałem silnik olejem Total,to niestety zauważyłem iż samochód zaczął bardzo zjadać olej,bo brał 1litr na 2tys.km (po prostu trzeba było dolewac). Zmartwiłem się bardzo i zacząłem podejrzewać mechanika ,że spintolil robotę choć ciężko będzie mu to udowodnić. Zastanawiałem się więc co dalej i pierwsze co przyszło mi do głowy,to zmienić olej. Czytałem różne opinie o olejach,pytałem znajomych i wybór padł na shell Helix ultra z tego samego gatunku czyli 5w40.Kupiłem więc, wlalem i choć sam nie wiem jak to możliwe, to silnik nie bierze ani grama oleju od wymiany do wymiany. Po prostu Nie rozumiem tego ,że wystarczyło zmienić olej,by wszystko wróciło do normy bo to było tak proste,że nielogiczne;) Shell helix pomógł mi i dlatego czuje się zobowiązany napisać tę opinię. Polecam to.
jeszcze

12.12.2020

Jeszcze nie zalany . Ale silnik już ma na niego ochotę 8-) . Opinie ma OK , producent jest stały w formulacjach , ewentualnie coś dodaje na + jak od 2019 roku w tym oleju pakiet anty LSPI , wtopy u dużej firmy nie będzie . Mimo ogólnego zapisu w MSDS , na naklejkach jest PurePlus i opis że z gazu ,olej jest przejrzysty po zamrożeniu , zapach inny mniej capiący , co potwierdza niby że nie z ropy , kolor super bursztyn . Czyli w czterech punktach potwierdza się jego GTL . Jedynie producent przesadza z ilością wersji naklejek , wedle tego można otrzymać bańki z inaczej wyglądającymi naklejkami . Ale o to akurat można się dopytać w sklepie .Brak dodatkowego zabezpieczenia pod korkiem + uderzenie w korek i przeskok na gwincie (korek/butla ) może spowodować otwarcie butli w transporcie .
jeszcze

21.11.2018

Olej naprawde pozytywnie mnie zaskoczył. Silnik w mojej Zafirze 1.8 125KM LPG o wiele lepiej pracuje, nie słychać na rozruchu popychaczy, w kabinie jest ciszej! spalanie paliwa też o ok. 0.5 l/100 niższe pomimo niżych niż przed zmianą temperatur i najważniejsze że po 2 tyś od wymiany nie dolałem ani kapki co wcześniej było niemożliwe choć na miarce minimalnie widać zużycie ale w porównaniu do tego co było to jest bajka ! A na oleje nigdy pieniędzy nie żałowałem... brałem z górnej półki. Shella wybrałem po przeczytaniu właśnie tutaj opinii i będe polecał !

20.12.2011

Produkt z najwyższej półki dla kierowców , którzy szanują silniki w swoich pojazdach.Moim zdaniem nr 1 na rynku olejowym , a do tego po normalnej ludzkiej cenie.Pamiętać należy tylko , że olej w silniku wymienić należy najpóźniej po 15 tys km , a nie jak podają różne źródła w tym nawet sami producenci po 20-30 tys km.Niezależnie od tego czy jest to olej syntetyczny , półsyntetyczny ważne jest dla żywotności silnika to aby nie przekraczać tych 15 tys km ,wiem to z wykształcenia oraz własnego 25 letniego doświadczenia za kierownicą.

1.10.2019

Po smaku wnioskuje, że robiona z nowego odwiertu, z złóż głębinowych, nie skalanych pestycydami, kwaśnymi deszczami, ani oparami z wydechów, da się wyczuć lekki posmak czarnoziemów, lessów i starożytnych skamielin. Barwa zachęca do używania zamiast olejku do opalania, lepkość właściwa, Myślę, że można śmiało wlewać do silnika, warkot silnika układa się w charakterystyczny głos mniam mniam mniam, [nowe piciu]. Olej po 10kkm dalej bursztynowy, można by go spokojnie wlać drugi raz, jak coś proszę się zgłaszać :D

7.7.2022

Zrobiłem już ponad milion km na instalacji LPG na tym właśnie leju. Oczywiście kilkanaście różnych marek samochodów. Przebiegi samochodów od 250tys. najmłodszy do 650 tysięcy najstarszy. Nigdy nie miałem awarii silnika w żadnym samochodzie. Tylko wymiana rozrządu nic więcej. Sprężanie z reguły od 12.5 do 14.5 więc bajka. Wymiana zawsze co 10 tysięcy km czy co dwa miesiące. Mieszkam na wsi więc sam dojazd do pracy do 200km dziennie. Polecam wszystkim!!!!!!!!!!

13.3.2021

Zakładając że olej jest oryginalny, to dobra marka, lepkość kinetyczna nie za wysoka przy 100oC (12,8cSt) czyli na granicy 5W-30. To dobrze dla mojego silnika BMW. Bogaty w dodatki, Baza GTL z gazu własnoręcznie wydobytego w Katarze, wysoka temperatura zapłonu 235. Zaś stosunkowo wysoka temperatura krzepnięcia -36, przy ostrzejszym mrozie (inne 5W mają -40...-45). Ale to nic, w zimie jeżdżę innym. Oczywiście to teoria, w praktyce zobaczymy, bo świeżo nalane.

27.7.2020

Olej bardzo dobry jakościowo, wydajny. Ostatnio po półtora roku użytkowania i zrobieniu 15 000 km olej nadal wygląda ok., w serwisie powiedzieli że można dalej jeździć (jest jasny). Używam go w Hondzie Accord od 2009 roku jak kupiłem auto w salonie. Autem zrobiłem 250 tys km na tym oleju i mogę polecić. Średnio rocznie robione było koło 20 tys. km i stan oleju był super, ale co rocznie wymieniałem. Relacja jakości do ceny jest ok. Mogę polecić.

24.3.2021

Syntetyczny olej silnikowy wart swojej ceny. Dobrze zabezpieczona butelka, ze skalą pojemności na uchwycie. W zestawie metka serwisowa, w którą można sobie wpisać datę wymiany oleju. Mój Opel po napojeniu jest rad. Olej jest tak tłusty jak czwartek przed postem. Przy wlewaniu oleju ręcę mi się trzęsły żebym nie rozlał, bo byłaby śliska sprawa. Polecam z całego serca wszystkim miłośnikom silnikowych olejów syntetycznych!

27.1.2011

Na tym oleju poprzedni mój samochód przejeździł 200 tyś km, przy tym przebiegu nie brał nawet grama oleju silnikowego co świadczy że dobrze chroni przed zużyciem. Zalety odczuwalne po wymianie oleju na świeży słychać wyraźnie że silnik pracuje ciszej i bardziej miękko. Samochód sprzedałem, teraz mam kolejny i również jeżdżę na tym oleju. Brawo SHELL, mankament że w oficjalnych sklepach cena jest zbyt wysoka.

30.11.2019

shell helix jak zawsze najlepszy z całej konkurencji,nie odparowuje,nie pieni się,nie znika z miski olejowej,od wielu lat według mnie najlepszy olej do starszych i nowych aut.Wielu "Januszy" mechaniki twierdzą ,że wlanie oleju syntetycznego do starszego auta,rozszczelni silnik itp.Nic bardziej mylnego,z mojego długoletniego doświadczenia wiem,że to jest totalna bzdura.Polecam wszystkim kierowcom

26.11.2021

Olej w mojej ocenie bardzo dobry. W porównaniu do Castrola 5W30 czy GM 5W30 jest dużo gęstszy. Przy poprzednich miałem sporo opiłków w filtrze. Tamte to woda, może rozmajone - teraz nikomu nie można ufać. To już 2 wymiana na Shella i chyba z nim zostanę. Opiłków praktycznie brak, to chyba nie zbieg okoliczności. Po wymianie po 10tyś nadal dość klarowny.

11.1.2010

Zalałem ten olej pół roku temu i silnik sprawuje się bardzo dobrze. Mam wrażenie, że podniosła się jego kultura pracy a zużycie paliwa nie wzrosło (wcześniej jechałem na jeszcze droższym Castrolu 5W30). Cena jego w litrowych bańkach jest wysoka ale można znaleźć go dość tanio na Allegro. Polecam wymagającym kierowcom, którzy dbają o swój silnik.

18.6.2013

Mam Hyundaia Santa Fe 2004. Po zakupie pojechałem do warsztatu gdzie zawsze wymieniam wszystkie płyny w samochodach - spojrzeli tam na auto i zapytali czy chcę olej z najwyższej półki - pewnie że chcę. Fakt, był trochę droższy, jestem laikiem ale od wielu lat jeżdżę do tego samego mechanika i naprawdę więżę że to najlepszy olej dla mojego auta.

28.4.2021

swietny olej , bazy TGL z gazu ziemnego , Shell jako pierwszy to opatentował, bardzo dobre parametry , TBN az 12 , fajne dodatki przeciwzużyciowe i zmnieszajace tarcie, lepkosc na pograniczu w30 i w40 , idealny do benzyny i diesli bez DPF. Wymiany co 10-12tys i nic lepszego nie trzeba ja dodatkowo dodaje Archoil 9100 (2.0DCI 150 bez DPF)

List All Products

Warunki usługiPolityka prywatności