logo

Informacje


Realopinie.pl przeskanował internet w poszukiwaniu opinii na temat produktu o nazwie Skymaster Astroo Lime Green. Na tej stronie znajdziesz wszystkie opinie i oceny dotyczące produktu Skymaster Astroo Lime Green.

Przeczytaj opinie.

Analiza


Dla produktu Skymaster Astroo Lime Green liczba opinii klientów wynosi 3, liczba witryn handlu elektronicznego, z których je pobrano, równa się 1, a średnia ocena to 0.

Szczegółowe statystyki sprzedawcy(-ów):
Na stronie Ceneo liczba opinii klientów wynosi 3, a średni wynik to 0. Przejdź do tego sprzedawcy.

Szczegół


Kliknij, aby wyświetlić listę wszystkich produktów w tej kategorii.

Produkty rekomendowane

26.8.2019

Hulajnoga została zakupiona w sklepie internetowym SFERIS w dniu 24.06.19r, po pierwszym użyciu pękła sprężyna od tylnego hamulca, w dniu 27.06.19r została zgłoszona do serwisu Skymaster z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim, sygnatura naprawy nr RMA/51389/2019. Naprawa została wykonana w sposób nieprofesjonalny, zamontowano nieoryginalną sprężynę, która dodatkowo została umieszczona niewłaściwie. W związku z tym spowodowało to tarcie ostrych krawędzi sprężyny, które uszkodziły nową tylną oponę hulajnogi i wyżłobiło rant. Następne zgłoszenie serwisowe nr RMA/53350/2019 w dniu 29 lipca 2019r, sprzęt do chwili obecnej (tj. 26.08.19r) nie został naprawiony w ramach obowiązującej gwarancji.Nie otrzymałem również żadnej informacji w tej sprawie, np. o braku części czy innych problemach serwisu. Na moim profilu zgłoszeniowym widnieje tylko informacja o przekroczeniu terminu i oczekiwaniu na diagnozę. Pierwsza diagnoza serwisu była stawiana już w czerwcu - wynik naprawy nowej hulajnogi przedstawiałem na krótkim filmie oraz opisałem w nowym zgłoszeniu (nieoryginalna sprężyna piłuje nową oponę jak frezarka). Dlatego nie rozumiem całej tej sytuacji. Pierwszy raz spotykam się z takim standardem obsługi serwisowej oraz jakością napraw. Tym bardziej że przed zakupem czytałem informację nt. firmy Skaymaster, która zapewnia w swojej "Misji" o najwyższych standardach w zakresie swojego sprzętu i usług.Dlatego przed zakupem sprzętu SKAYMASTER radzę się zastanowić. Sprawę oczywiście kieruję dalej do odpowiednich instytucji, ale rozczarowanie tą marką i serwisem zostanie na długo.
jeszcze

7.10.2020

Niestety muszę potwierdzić poprzednie opinie o hulajnodze. Już pierwszego dnia używania pękła sprężyna od hamulca awaryjnego. Hulajnoga została wysłana do serwisu firmy Skymaster. Po 14 dniach w serwisie w dalszym ciągu posiada status "oczekuję na diagnozę". Z serwisem nie ma możliwości w żaden sposób się skontaktować poza formularzem na który nikt nie odpowiada. Szukając informacji post factum jest to normą dla firmy Skymaster. Polecam omijać ją szerokim łukiem.ps. potwierdzam też informacje o odkręcających się rączkach i problemach z blokadą przy składaniu, rozkładaniu - ta hulajnoga nie powinna uzyskać certyfikatów europejskich

15.8.2020

Uwaga! Pęka sprężyna hamulca i wykręcają się rączki! Są to wady konstrukcyjne, które mogą doprowadzić do tragedii! Dodatkowo, wystarczy, ze dziecko nie sprawdzi zaczepu przy rozkładaniu hulajnogi, a ma on tendencję do niedomykania sie i hulajnoga złoży się w trakcie jazdy. Hulajnoga to bubel. Ja zgłaszam ją do urzędu jako produkt niebezpieczny, powinni wycofac ją z rynku! Uważajcie na swoje pociechy!

List All Products

Warunki usługiPolityka prywatności