logo

Informacje


Realopinie.pl przeskanował internet w poszukiwaniu opinii na temat produktu o nazwie Skymaster Astroo Ocean Blue. Na tej stronie znajdziesz wszystkie opinie i oceny dotyczące produktu Skymaster Astroo Ocean Blue.

Przeczytaj opinie.

Analiza


Dla produktu Skymaster Astroo Ocean Blue liczba opinii klientów wynosi 4, liczba witryn handlu elektronicznego, z których je pobrano, równa się 1, a średnia ocena to 0.2.

Szczegółowe statystyki sprzedawcy(-ów):
Na stronie Ceneo liczba opinii klientów wynosi 4, a średni wynik to 0.2. Przejdź do tego sprzedawcy.

Szczegół


Kliknij, aby wyświetlić listę wszystkich produktów w tej kategorii.

Produkty rekomendowane

26.8.2019

Hulajnoga została zakupiona w sklepie internetowym SFERIS w dniu 24.06.19r, po pierwszym użyciu pękła sprężyna od tylnego hamulca, w dniu 27.06.19r została zgłoszona do serwisu Skymaster z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim, sygnatura naprawy nr RMA/51389/2019. Naprawa została wykonana w sposób nieprofesjonalny, zamontowano nieoryginalną sprężynę, która dodatkowo została umieszczona niewłaściwie. W związku z tym spowodowało to tarcie ostrych krawędzi sprężyny, które uszkodziły nową tylną oponę hulajnogi i wyżłobiło rant. Następne zgłoszenie serwisowe nr RMA/53350/2019 w dniu 29 lipca 2019r, sprzęt do chwili obecnej (tj. 26.08.19r) nie został naprawiony w ramach obowiązującej gwarancji.Nie otrzymałem również żadnej informacji w tej sprawie, np. o braku części czy innych problemach serwisu. Na moim profilu zgłoszeniowym widnieje tylko informacja o przekroczeniu terminu i oczekiwaniu na diagnozę. Pierwsza diagnoza serwisu była stawiana już w czerwcu - wynik naprawy nowej hulajnogi przedstawiałem na krótkim filmie oraz opisałem w nowym zgłoszeniu (nieoryginalna sprężyna piłuje nową oponę jak frezarka). Dlatego nie rozumiem całej tej sytuacji. Pierwszy raz spotykam się z takim standardem obsługi serwisowej oraz jakością napraw. Tym bardziej że przed zakupem czytałem informację nt. firmy Skaymaster, która zapewnia w swojej "Misji" o najwyższych standardach w zakresie swojego sprzętu i usług.Dlatego przed zakupem sprzętu SKAYMASTER radzę się zastanowić. Sprawę oczywiście kieruję dalej do odpowiednich instytucji, ale rozczarowanie tą marką i serwisem zostanie na długo.
jeszcze

23.9.2020

Ten sam problem co u innych opiniujących. Godzina użytkowania i po sprężynie w tylnym hamulcu. Po przeczytaniu o obsłudze gwarancyjnej zastanawiam się czy jest sens oddawać do serwisu czy po prostu zdemontować hamulec...

12.10.2020

Dziecko jeździło jakieś 2h i tylny błotnik czyli hamulec opadł na koło. Sprężyna pęknięta. Z serwisem nie idzie się skontaktować. Sprężynka niedostępna w internecie. Nie kupować pod żadnym pozorem sprzętu tej marki.

2.6.2020

Rozwalony hamulec po godzinie użytkowania. Bubel nad buble.

List All Products

Warunki usługiPolityka prywatności