logo

Informacje


Realopinie.pl przeskanował internet w poszukiwaniu opinii na temat produktu o nazwie Motul 8100 X-clean 5W40 C3 1L. Na tej stronie znajdziesz wszystkie opinie i oceny dotyczące produktu Motul 8100 X-clean 5W40 C3 1L.

Przeczytaj opinie.

Analiza


Dla produktu Motul 8100 X-clean 5W40 C3 1L liczba opinii klientów wynosi 641, liczba witryn handlu elektronicznego, z których je pobrano, równa się 2, a średnia ocena to 4.8.

Szczegółowe statystyki sprzedawcy(-ów):
Na stronie Allegro liczba opinii klientów wynosi 106, a średni wynik to 4.9. Przejdź do tego sprzedawcy.
Na stronie Ceneo liczba opinii klientów wynosi 535, a średni wynik to 4.8. Przejdź do tego sprzedawcy.

Szczegół


Kliknij, aby wyświetlić listę wszystkich produktów w tej kategorii.

Produkty rekomendowane

24.4.2013

Witam,W silniku 2,0 DID 140 km z 2007r (BSY), olej ma spełniać normę 50 501/50 601, czyli olej do silników z pompowtryskami (501) lub (601).Mitsubishi Outlander ma silnik Volkswagena wysokoprężny z pompowtryskiwaczami, bez filtra DPF i wydłużonych cykli serwisowych. Olej do niego musi spełniać normę VW 505 01, więc może nim być Castrol EDGE Turbo Diesel 5W-40. Norma 507 00 zawiera w sobie normę VW 505 01, co oznacza możliwość używania także oleju Castrol EDGE 5W-30. Norma VW 507 00 odpowiada olej do silników wysokoprężnych z pompowtryskiwaczami lub common rail, z filtrem DPF oraz z możliwością serwisowania w trybie longlife. Ja stosuję olej MOTUL 8100 X-clean+ 5W30 i uważam ze jest lepszy od castrol edge professional longlife III 5w-30.POLECAM MOTUL !!!
jeszcze

25.4.2013

Witam,W silniku 2,0 DID 140 km z 2007r (BSY), olej ma spełniać normę 50 501/50 601, czyli olej do silników z pompowtryskami (501) lub (601).Mitsubishi Outlander ma silnik Volkswagena wysokoprężny z pompowtryskiwaczami, bez filtra DPF i wydłużonych cykli serwisowych. Olej do niego musi spełniać normę VW 505 01, więc może nim być Castrol EDGE Turbo Diesel 5W-40. Norma 507 00 zawiera w sobie normę VW 505 01, co oznacza możliwość używania także oleju Castrol EDGE 5W-30. Norma VW 507 00 odpowiada olej do silników wysokoprężnych z pompowtryskiwaczami lub common rail, z filtrem DPF oraz z możliwością serwisowania w trybie longlife. Ja stosuję olej MOTUL 8100 X-clean+ 5W30 i uważam ze jest lepszy od castrol edge professional longlife III 5w-30.POLECAM MOTUL !!!
jeszcze

22.7.2018

Mam TFSI, wiadomo TFSI biorą olej, mój bierze ok 300 ml na 1000km Castrola. Po zalaniu Motul 8100 X-clean 5W40 przejechałem 4700 km do Albanii i z powrotem, gdzie 1/3 drogi to wysokie góry, wiadomo częste piłowanie na dwójce, hamowanie silnikiem, temp 30 st w cieniu, załadowany samochód.. mówiac kolokwialnie silnik dostał nieźle w ***** i miał prawo wziąć olej, ale po tym czasie ubyło mi tylko 800 ml , a zabrałem ze sobą 2l dolewki, dlatego polecam ten olej. Mniejsze zużycie oleju, nadaje się do wysokich obrotów w wysokich temperaturach ( nie jest tak wodnisty jak 5W30). pzdr

25.7.2019

Po tym jak bmw zaleca do wszystkich swoich aut castrola tak też miałem castrola ale silnik na nim głośno chodził samochód gdy kupiłem miał przejechane 127000km wtedy zalalem motylem i jestem bardzo zadowolony silnik zaczął pracować na motulu ciszej i teraz wciąż zalewamy motulem i już jest najechane prawie 300000 tys km i nadal dobrze pracuje oleju nie musiałbym dolewac gdyby nie fakt że gdzieś lekko się zaczął pocic i tylko dlatego muszę dolać po miesiącu jakieś 300ml.Olej jak najbardziej na plus.

22.1.2017

Elita wśród olejów, wersja o zwiększonych właściwościach płuczących. Po płukance silnika środkiem LiquiMoly i zalaniu Motula silnik paradoksalnie pracuje trochę ciszej. Czekałem z opinią do zimy, Audi A4 B6 AWX jak paliło zimą tak pali latem, żadnych niepokojących objawów czy większego hałasu w temperaturze ponad -10*C. Polecam ze sklepu kolegaberlin.pl, można kupić nawet taniej niemiecką jakość niż w PL. Na komplecie filtrów zaoszczędziłem ponad 100zł w porównaniu do aparts.pl. Szybka dostawa.

17.8.2018

PASSAT AVB 2003- przebieg około 500 tyś km. Jeździ i zapala w największe mrozy bez problemu. Wymianę przeciągnąłem do 20 000tyś. w Tym czasie wlałem do niego cała bankę 5 litrów (nie od razu:). Mimo to obecnie jest lekko ponad maks(butelka mi przeszkadzała w bagażniku a wyrzucić szkoda). Zużycie na dystansie 20 tyś niewielkie. Wlaśnie zamawiam kolejna butelkę 5 litrów. Do zbaczenia na trasie A4 Wrocław-Katowice

2.9.2017

Przejechałem na tym oleju 22 tyś. bez wymiany ( wiem, wiem dużo za dużo ale okoliczności mnie zmusiły), olej nie zmienił nawet koloru na czarny tylko był troszkę ciemniejszy niż nowy. Od czasu jak zacząłem go używać skończył się problem "brania" oleju przez silnik. Wcześniej używałem innego i dolewałem co 5 tyś. To już moja 3 wymiana na ten olej i jestem bardzo zadowolony,

6.3.2018

olej ten jest najlepszym wyborem do silnika na pompowtrysku z dpf-em, jest również sporo tańszy od swojego brata specyfik a normami od niego nie odbiega wgl smarowanie na wysokim poziomie bardzo często zalewam go razem z dodatkiem mos2 i przez 120000km nie zauważyłem zużycia wałka rozrządu czy popychaczy również balancery w pompie oleju vag pracują nienagannie.

15.11.2017

Dyskusja o olejach samochodowych jest jak gra w szachy z gołębiem - bez sensu. Każdy ma swoje własne preferencjeJa zmieniam olej raz w roku, tj. co około 25 tyś. km (w listopadzie). Motul zawsze daje radę. Nawet po takim czasie nie gęstnieje za bardzo przy przymrozkach, nie jest za rzadki przy gorącym silniku.Silnik 2.2HDI od Peugeot/Citroen.

25.3.2019

Zalałem do corsy d 1.2 z12xep z powodu zaufania do marki,ora spełnienia wymagań dexos2 .Poprzednio zalany był elf 5w30 i po zmianie silnik ciszej pracuje . Stosuje go też do Giulietty 1.4 Tb i nie mam zastrzeżeń. Co ciekawe,kupione u pewnego srzedawcy zauważyłem,że konsystencja oleju jest "lepsza" od innych marek w tym samym zakresie 5w40.

22.9.2015

Bardzo dobry olej. Nie należy przesadzać z wydłużaniem okresu wymiany tego oleju, chociaż producent opisuje go jako do silników z wydłużonymi okresami. Bardzo dobrze sprawuje się w silniku benzynowym do 17 -18 tyś kilometrów pomiędzy wymianami (w dobrych warunkach eksploatacji samochodu!), później już trzeba koniecznie wymieniać.

3.7.2021

Bardzo dobry, długo utrzymuje swoje właściwości. Znajomy mechanik zaproponował abym zmienił swój dedykowany olej 5W-30 na tego Motula i na razie jestem zadowolony. Generalnie planuję również w drugim aucie , które ma silnik diesla z dpf również go przetestować. Na razie używam w benzynie.

19.11.2019

Produkt oceniam raczej pozytywnie. Zapakowany w elegancki pojemnik z unikalną skalą jaką spotkać można na chyba każdej bańce z olejem. Nieco cierpki w smaku. Polecany głównie do dań z ryb i deserów. Niestety pozostawia trudne do usunięcia tłuste plamy na odzieży i linoleum.

5.12.2013

Z silnikiem nic się nie dzieje, nie bierze oleju, a silnik jest w najlepszej kondycji. Nadaje się doskonale do silników Diesla z DPF jak i bez. Jeżeli ktoś dużo jeździ i ostro z ciężką nogą to zalecam wymianę co 10 tkm jeśli jednak ktoś jeździ lekko to spokojnie 15 - 20tkm

25.3.2022

Olej 100 procent na rynek niemiecki gdyż na opakowaniu jest technologia wykonania syntetyczna a na rynek polski ten sam olej ma napis 100 syntetyk w Niemczech są inne przepisy a w Polsce naciąganie na syntetyka a w rzeczywistości ro to hydro krakowalny olej

List All Products

Warunki usługiPolityka prywatności