logo

Informacje


Realopinie.pl przeskanował internet w poszukiwaniu opinii na temat produktu o nazwie Valvoline DuraBlend Diesel 5W40 1L. Na tej stronie znajdziesz wszystkie opinie i oceny dotyczące produktu Valvoline DuraBlend Diesel 5W40 1L.

Przeczytaj opinie.

Analiza


Dla produktu Valvoline DuraBlend Diesel 5W40 1L liczba opinii klientów wynosi 206, liczba witryn handlu elektronicznego, z których je pobrano, równa się 2, a średnia ocena to 4.8.

Szczegółowe statystyki sprzedawcy(-ów):
Na stronie Allegro liczba opinii klientów wynosi 40, a średni wynik to 4.9. Przejdź do tego sprzedawcy.
Na stronie Ceneo liczba opinii klientów wynosi 166, a średni wynik to 4.8. Przejdź do tego sprzedawcy.

Szczegół


Kliknij, aby wyświetlić listę wszystkich produktów w tej kategorii.

Produkty rekomendowane

6.1.2015

Ponownie wróciłem do Valvoline Synthetic 5W40. Moje 1.9D w Audi 80b3 ma już 467 000, nie licząc uszkodzonego licznika który naprawiłem.Jeździłem na Valvoline 10W40, Statoil SuperWay 10W40, LazerWay 5W40, Motul 6100 10W40, Liqui Moly Leichtlauf Super 10W-40, Lotos Semisynthetic 10W40. Zaletą Maxlife jest doszczelnienie silnika. Mam takie miejsce w okolicach czujnika ciśnienia oleju, które faktycznie staje się suche na tym tylko oleju. Podejrzewam obecność środków powodujących pęcznienie uszczelek. Zużycie oleju jest natomiast porównywalne do każdego z powyższych i mieści się od 0,3 do 1 l na 1000km i zależne głównie od prędkości obrotowej silnika. Subiektywnie zużycie oleju było najmniejsze na olejach Statoil i Lotos,dymienie (widoczne!) największe na Lotosie ( na zimnym), kultura pracy na zimnym najniższa na Lotosie, za to na ciepłym najwyższa również Lotosie i Motul (w przeciwieństwie do LM). Co do kultury to nie mówię o pracy na świeżym oleju. Generalnie Valvoline Maxlife wydaje się najbardziej zrównoważony ale cudów nie ma. Każdy z wymienionych olejów to porządny produkt, różnice nie są duże.
jeszcze

9.6.2014

bardzo dobry olej.nie bardzo wierzyłem w te marketingowe chwyty-typu:dodatki regenerują gumowe uszczelki,ale czemu nie spróbować?A było tak:poprzedni właściciel wymienił rozrząd bez wymiany simeringu na wałku rozrządu(część za 30-40 zeta)autko przejechało 24tys. i lał się olej.Wymienić sam simering to koszt- jak wymiana całego rozrządu,ale też ryzyko zerwania paska,nastawiłem się na wymianę całego rozrządu,choć prawie nowy.Zalałem Valvoline Maxlife.Jeżdżę miesiąc i leje się dalej.Chyba to był pic z tymi własnościami regeneracji...Musiałem dolać 2l oleju.Jażdżę dalej.Po ok 3tys. przestało kapać.Pod samochodem jest sucho.Jednak to nie pic!Silnik tylko jeszcze muszę umyć,bo są ślady ,że ciekło.Jestem bardzo zadowolony,a ile kasy zaoszczędziłem!!!żeby wszystkie produkty były tak zgodne z opisem!
jeszcze

4.11.2015

Leję maxlifa do 3 samochodu z rzędu, pełny syntetyk, z dodatkami uszlachetniajacymi. Mam wrażenie cichszej pracy po zalaniu. Mam tdi z pompowtryskami 250 000 km przebiegu, wymiana po 10k km czasem po 15 k km. Nie wierzcie w przebiegi 30k km... i long life formuły proponowane przez producentow samochodów. Nowoczesny diesel musi miec częste wymiany ze wzgl. na turbinę (obroty rzędu 100 000/min) smarowaną ślizgowo oraz pompowtryskiwacze sterowane olejem silnikowym.Olej po zlaniu z silnika czarny więc dobrze wypłukuje nagary i osady. Gdyby był czysty byłbym zawiedziony. Kupuję ten bo mam wrażenie że jeszcze go nie podrabiają. Nie brałbym napewno mobila, castrola i innych popularnych. Ja się nie zawiodłem.Gdybym miał kasę lałbym Millers Oils.
jeszcze

21.8.2014

W poprzednim aucie miałem ten sam olej tylko z małą różnicą bo był to 10W-40. Olej Maxlife zalałem przy przejściu z mineralnego na półsyntetyk ( poprzednik jeździł trochę już na mineralu) i bardzo dobrze on zadziałał bo silnik ile brał oleju na mineralnym tyle samo brał pózniej na półsyntetyku. A silnik miał już parę setek tysięcy kilometrów przejechane.Teraz wybrałem tez ten olej bo mam już ponad 170 000 km nakręcone i myślę, że efekt będzie podobny jak w poprzednim aucie - czyli poprostu bede zadowolony. Bo w jakieś cuda typu spadek zużycia oleju o połowę czy mniejsze spalanie to nie wierzę. olej ma poprostu zadbać o "stare" elementy gumowe w silniku i ma silnik dobrze smarować!

26.7.2015

Bardzo dobry olej silnikowy. Posiadam 1.9TDI 110KM według mnie silnik znacznie lepiej pracuje,cicho i równo. Brak ubytku oleju gdzie przy innej marce musiałem go dolewać. Być może przez olej Valvoline też wzrosła moc, auto jak by lepiej się zbiera oraz przy pędkości maksymalnej lepiej dobija do końca. Po rozgrzaniu go do wysokiej temperatury (własny eksperyment) olej nie parował w dziwny sposób (mgła olejowa).Miałem również oleje Total oraz Elf które są również świetne jednak Valvoline Dura Blend 10w40 według mnie najlepiej się sprawuje. Valvoline będę lał również do każdego innego auta.

2.3.2015

Generalnie olej niczym nie różni się od odpowiedników typu Mobil 5w40 3000. Podobne parametry, trochę wyższa cena. Nie wycisza, nie regeneruje, nie zmniejsza zużycia oleju - takie zapewnienia można włożyć między bajki. Skoro lepkość kinematyczna jest praktycznie taka sama i współczynnik lepkości podobny można mówić o tym, że jak za tą cenę nie jest najlepszym wyborem (stosunek ceny do ilości). Jedyna co może pomóc w zdecydowaniu się na zakup oleju to jego niepopularność. Paradoksalnie jest mniejsza szansa na trafienie felernej butelki z innym olejem w środku.

24.11.2019

Olej idealny do samochodów o większym przebiegu i wieku pojazdu, kupiłem ten olej już kolejny raz i nie zawiódł mnie ani razu. Dla porównania dodam, że poprzedni olej marki Total samochód spalał w dość dużych ilościach, po przesiadce na Valvoline Maxlife Synthetic 5W40 olej zostaje w silniku, dolewkę robię niewielką w ciągu roku, wystarcza mi bańka 5 litrów, czego nie mogę powiedzieć o Totalu. Smarowanie silnika na dobry poziomie, zaraz po wymianie cichsza praca jednostki napędowej. Polecam zakup tego oleju.

30.6.2017

Zmieniłem olej z pół syntetyka na pełen syntetyk ( motocykl od nowości ze mną z małym przebiegiem ) z uwagi na brak filtra oleju w motocyklu . Syntetyk idealnie się sprawdza - utrzymuje w czystości silnik. Wiatrak rzadziej się włącza niż na 10w40 półsyntetycznym. Nic nie wycieka, niczego nie wypłukało - jak to można w internetach przeczytać.Dozowanie oleju lepiej rozwiązane niż np w bańce od Repsola

27.8.2014

Po wlaniu oleju Valvoline Maxlife 5W-40 zauważyłem słyszalną poprawę pracy silnika, poprzednio miałem olej Petronas Syntium 5W-40 i niestety silnik 1.4 HDI w Peugeocie 206 chodził jak stary Diesel, a ma dopiero przebieg 140000. Wlałem olej Valvoline i zauważyłem poprawę. Wyciszenie pracy zaworów i szklanek zaworowych, cichsza praca silnika na wyższych obrotach to podstawowe rzeczy, które zauważyłem.

8.9.2016

Cóż można rzec o oleju jeśli nie ma się do czynienia zawodowo z branżą chemiczną...Silnik chodzi... tzn. kręci się (jak do tej pory) :)A tak na poważnie, to szczerze polecam oleje valvoline. Już kilka tys. na nich przejechałem i nigdy z silnikiem problemów nie miałem. Bez względu na zalecenia producentów, olej wymieniam co roku lub co 10 tys - w zależności co nastąpi wcześniej

17.12.2014

Bardzo dobry olej, uzywam Valvoline od lat. Maxlife leje od roku, bo zblizam sie do 150 tys przebiegu w moim aucie, a po przeczytaniu opinii na amerykanskich portalach uznalem, ze juz pora na dodatkowa ochrone silnika, co zapewnia ponoc ten olej. Stosunek jakosc-cena rewelacyjny, nie ma lepszego na rynku w tym segmencie, no chyba ze bezkrytycznie wierzyc reklamom.

19.6.2015

ogólnie Valvoline to jeden z nielicznych olei na rynku, który nie jest rozlewany w Polsce. Ja to uważam za zaletę. A poza tym, olej to olej, każdy musi spełniać wymagane normy, więc najważniejsze to jest kupić ten co ma aprobatę producenta do naszego silnika i wymieniać nie rzadziej niż co 15 tyś km lub co rok (nie ma tu co patrzeć na zalecenia producenta)

5.10.2015

Oba produkty są warte tej ceny. Pewność, że są to produkty oryginalne z dobrej firmy od wielu lat na światowym rynku. Cudów się nie ma co spodziewać ale poprawa smarowania silnika w stosunku do popularnych olejów odczuwalna a skuteczność uszczelniania bardzo widoczna przy drobnym tzw. poceniu się silnika szczególnie w miejscu uszczelniaczy wałka rozrządu.

24.4.2019

Pierwsze wrażenia to sporo lepsza jakość od droższego i przereklamowanego moim zdaniem poprzednika Castrola. Zauważanie cichsza praca silnika i subiektywne wrażenie lepszego smarowania i pokrycia filmem olejowym. Kupiłem by zminimalizować wycieki oleju bo podobno ma dodatki regenerujace uszczelki. Czy działa przekonam się za kilka tygodni.

7.10.2009

Używam go od dwóch lat i nigdy nie miałem żadnych problemów z silnikiem. Mam silnik na pompo wtryskach, więc są wymagane wyższe normy jakościowe 505.01. Moim zdaniem jest to bardzo dobra marka, ma świetną renomę i świetnie spełnia swoje zadanie. A olej DuraBlend Diesel 5W-40 jest tańszy od konkurentów a jakościowo spokojnie im dorównuje.

List All Products

Warunki usługiPolityka prywatności