logo

Informacje


Realopinie.pl przeskanował internet w poszukiwaniu opinii na temat produktu o nazwie Valvoline Maxlife 5W40 5W40 1L. Na tej stronie znajdziesz wszystkie opinie i oceny dotyczące produktu Valvoline Maxlife 5W40 5W40 1L.

Przeczytaj opinie.

Analiza


Dla produktu Valvoline Maxlife 5W40 5W40 1L liczba opinii klientów wynosi 374, liczba witryn handlu elektronicznego, z których je pobrano, równa się 2, a średnia ocena to 4.8.

Szczegółowe statystyki sprzedawcy(-ów):
Na stronie Allegro liczba opinii klientów wynosi 93, a średni wynik to 4.9. Przejdź do tego sprzedawcy.
Na stronie Ceneo liczba opinii klientów wynosi 281, a średni wynik to 4.8. Przejdź do tego sprzedawcy.

Szczegół


Kliknij, aby wyświetlić listę wszystkich produktów w tej kategorii.

Produkty rekomendowane

6.1.2015

Ponownie wróciłem do Valvoline Synthetic 5W40. Moje 1.9D w Audi 80b3 ma już 467 000, nie licząc uszkodzonego licznika który naprawiłem.Jeździłem na Valvoline 10W40, Statoil SuperWay 10W40, LazerWay 5W40, Motul 6100 10W40, Liqui Moly Leichtlauf Super 10W-40, Lotos Semisynthetic 10W40. Zaletą Maxlife jest doszczelnienie silnika. Mam takie miejsce w okolicach czujnika ciśnienia oleju, które faktycznie staje się suche na tym tylko oleju. Podejrzewam obecność środków powodujących pęcznienie uszczelek. Zużycie oleju jest natomiast porównywalne do każdego z powyższych i mieści się od 0,3 do 1 l na 1000km i zależne głównie od prędkości obrotowej silnika. Subiektywnie zużycie oleju było najmniejsze na olejach Statoil i Lotos,dymienie (widoczne!) największe na Lotosie ( na zimnym), kultura pracy na zimnym najniższa na Lotosie, za to na ciepłym najwyższa również Lotosie i Motul (w przeciwieństwie do LM). Co do kultury to nie mówię o pracy na świeżym oleju. Generalnie Valvoline Maxlife wydaje się najbardziej zrównoważony ale cudów nie ma. Każdy z wymienionych olejów to porządny produkt, różnice nie są duże.
jeszcze

3.12.2018

Witam, kupiłem 5 letni samochód z przebiegiem 140 tys km (oryginał, polski salon z mojego miasta, serwisowany w aso przez cały czas u mnie w mieście i potwierdzony więc przebieg raczej prawdziwy). Niestety poprzedni właściciel wymieniał olej zgodnie z książką czyli co 30 tys km. Po zakupie wymieniłem na shell helix ultra 5w40 jak w książce napisano i niestety olej znikał ok 400 ml na 1000 km. Zrobiłem tak 7 tys km (z każdym kilometrem brudził się a po 6 tys był mocno brudny). Zmęczony i zniechęcony dolewkami zdecydowałem się na płukankę LM i zalanie Valvoline 5w40 Maxlife. Zrobiłem 2 tys na tym oleju i wnioski są następujące.1. Oleju jest na bagnecie tyle samo ile po wymianie oleju (olej nie znika,nic nie dolewam),2. Kolor oleju jest taki sam jak to co zostało mi w butelce z wymiany,3. Samochód po odpaleniu ciszej pracuje, wcześniej na zimnym było słychać takie jakby piszczenie, ocieranie, nie wiem jak opisać ten dźwięk :)Nie wiem czy to wszystko jest zasługą płukanki czy oleju ale w połączeniu ze sobą zrobiło dobrą robotę.
jeszcze

10.10.2016

BMW 2002 316i (166tys. km) brała olej, i szarpało przez ok 10-15 sek. przy zapalaniu na oleju 10w40 Castrol Magnatic. Specjaliści od BMW kazali wrócić na powyższy syntetyk ( Motul, lepszy, ale za bardzo wymywa starsze silniki). Dowiedziałem się, że w tym silniku kanały są średnicy szpilki i sterowanie jest hydrauliczne. Obowiązkowo zmieniać trzeba olej po ok. 10-15 tys, a nie tak jak BMW zaleca po 30 tys.Silnik na nowym oleju jeszcze nigdy nie za szarpał - zapala jak na ciepłym silniku ( a rano jest ok 3C). Czy więcej bierze oleju to jeszcze nie wiem, bo przejechałem nie cały tysiąc, ale jestem przekonany, że to był dobry wybór. Nawet jak więcej będzie brał to go nie zajadę.Chyba szykuje mi się wymiana uszczelniaczy popychaczy i problem zniknie (mam nadzieję). Jeszcze jedna ważna wiadomość - tych silników nie wolno płukać przy zmianie oleju.
jeszcze

9.6.2014

bardzo dobry olej.nie bardzo wierzyłem w te marketingowe chwyty-typu:dodatki regenerują gumowe uszczelki,ale czemu nie spróbować?A było tak:poprzedni właściciel wymienił rozrząd bez wymiany simeringu na wałku rozrządu(część za 30-40 zeta)autko przejechało 24tys. i lał się olej.Wymienić sam simering to koszt- jak wymiana całego rozrządu,ale też ryzyko zerwania paska,nastawiłem się na wymianę całego rozrządu,choć prawie nowy.Zalałem Valvoline Maxlife.Jeżdżę miesiąc i leje się dalej.Chyba to był pic z tymi własnościami regeneracji...Musiałem dolać 2l oleju.Jażdżę dalej.Po ok 3tys. przestało kapać.Pod samochodem jest sucho.Jednak to nie pic!Silnik tylko jeszcze muszę umyć,bo są ślady ,że ciekło.Jestem bardzo zadowolony,a ile kasy zaoszczędziłem!!!żeby wszystkie produkty były tak zgodne z opisem!
jeszcze

4.11.2015

Leję maxlifa do 3 samochodu z rzędu, pełny syntetyk, z dodatkami uszlachetniajacymi. Mam wrażenie cichszej pracy po zalaniu. Mam tdi z pompowtryskami 250 000 km przebiegu, wymiana po 10k km czasem po 15 k km. Nie wierzcie w przebiegi 30k km... i long life formuły proponowane przez producentow samochodów. Nowoczesny diesel musi miec częste wymiany ze wzgl. na turbinę (obroty rzędu 100 000/min) smarowaną ślizgowo oraz pompowtryskiwacze sterowane olejem silnikowym.Olej po zlaniu z silnika czarny więc dobrze wypłukuje nagary i osady. Gdyby był czysty byłbym zawiedziony. Kupuję ten bo mam wrażenie że jeszcze go nie podrabiają. Nie brałbym napewno mobila, castrola i innych popularnych. Ja się nie zawiodłem.Gdybym miał kasę lałbym Millers Oils.
jeszcze

21.8.2014

W poprzednim aucie miałem ten sam olej tylko z małą różnicą bo był to 10W-40. Olej Maxlife zalałem przy przejściu z mineralnego na półsyntetyk ( poprzednik jeździł trochę już na mineralu) i bardzo dobrze on zadziałał bo silnik ile brał oleju na mineralnym tyle samo brał pózniej na półsyntetyku. A silnik miał już parę setek tysięcy kilometrów przejechane.Teraz wybrałem tez ten olej bo mam już ponad 170 000 km nakręcone i myślę, że efekt będzie podobny jak w poprzednim aucie - czyli poprostu bede zadowolony. Bo w jakieś cuda typu spadek zużycia oleju o połowę czy mniejsze spalanie to nie wierzę. olej ma poprostu zadbać o "stare" elementy gumowe w silniku i ma silnik dobrze smarować!

26.4.2015

Idealny do nowych i wyremontowanych silników benzynowych,samochodów osobowych i dostawczych o umiarkowanych obciążeniach w ruchu miejskim i na trasie.Ułatwia rozruch zimnego silnika w bardzo niskich temperaturach ze względu na dobrze utrzymujący się film olejowy na cylindrach jak i czopach wału korbowego i wałka rozrządu.W warunkach wysokotemperaturowych cechuje się bardzo dobrymi parametrami ciśnienia.Przy regularnym stosowaniu utrzymuje wnętrze silnika w bardzo wysokiej czystości nie pozostawiając osadów i nagarów.Wymagana wymiana co 10 000 km. lub co 1 rok.(osobiście wymieniam co 15 000 km. i spokojnie spełnia swoje przeznaczenie z powyższymi cechami).

2.3.2015

Generalnie olej niczym nie różni się od odpowiedników typu Mobil 5w40 3000. Podobne parametry, trochę wyższa cena. Nie wycisza, nie regeneruje, nie zmniejsza zużycia oleju - takie zapewnienia można włożyć między bajki. Skoro lepkość kinematyczna jest praktycznie taka sama i współczynnik lepkości podobny można mówić o tym, że jak za tą cenę nie jest najlepszym wyborem (stosunek ceny do ilości). Jedyna co może pomóc w zdecydowaniu się na zakup oleju to jego niepopularność. Paradoksalnie jest mniejsza szansa na trafienie felernej butelki z innym olejem w środku.

14.3.2017

Witam. Polecam ten olej. Jest świetny. Znajomo mi mówili po co Ci olej za 95zł jak możesz kupić za 60. Tylko, że na tym po 15 tys km robi się tylko ciemno czerwony tzn świetnie trzyma właściwości. Silnik wyraźnie ciszej pracuje, nie wiem jak z było wcześniej z braniem oleju bo po kupnie od razu go zalewa ale silnik z turbo i od wymiany do wymiany bez dolewki. Rozbieralem pokrywe zaworow po 100 tys km na tym oleju brak czarnego nagaru w środku. Polecam

27.8.2014

Po wlaniu oleju Valvoline Maxlife 5W-40 zauważyłem słyszalną poprawę pracy silnika, poprzednio miałem olej Petronas Syntium 5W-40 i niestety silnik 1.4 HDI w Peugeocie 206 chodził jak stary Diesel, a ma dopiero przebieg 140000. Wlałem olej Valvoline i zauważyłem poprawę. Wyciszenie pracy zaworów i szklanek zaworowych, cichsza praca silnika na wyższych obrotach to podstawowe rzeczy, które zauważyłem.

10.12.2015

Przesiadłem się z Elfa na Valvoline Max Life. Pierwsze wrażenie jakie odniosłem było takie, że silnik pracuje ciszej, jakby mniej metalicznie. Po długim postoju na mrozie szybciej cichną popychacze (mam hydrauliczną regulację luzu zaworowego). Odniosłem też wrażenie jakby silnik lżej się wkręcał na obroty. Naprawdę warto dołożyć kilka złotych i wlać dobry olej, taki jak Max Life.

17.12.2014

Bardzo dobry olej, uzywam Valvoline od lat. Maxlife leje od roku, bo zblizam sie do 150 tys przebiegu w moim aucie, a po przeczytaniu opinii na amerykanskich portalach uznalem, ze juz pora na dodatkowa ochrone silnika, co zapewnia ponoc ten olej. Stosunek jakosc-cena rewelacyjny, nie ma lepszego na rynku w tym segmencie, no chyba ze bezkrytycznie wierzyc reklamom.

5.10.2015

Oba produkty są warte tej ceny. Pewność, że są to produkty oryginalne z dobrej firmy od wielu lat na światowym rynku. Cudów się nie ma co spodziewać ale poprawa smarowania silnika w stosunku do popularnych olejów odczuwalna a skuteczność uszczelniania bardzo widoczna przy drobnym tzw. poceniu się silnika szczególnie w miejscu uszczelniaczy wałka rozrządu.

29.3.2020

Po zmianie dotychczas stosowanego oleju (Total Energy 9000) na Valvoline MaxLixe, zużycie oleju na 1000 km w samochodzie Honda Civic VII 1.6 benzyna, zmniejszyło się z 0,8-1,0 litr do 0,25-0,35 litra. Nie zaobserwowałem również pocenia się koło kolektora wydechowego, które występowało wcześniej. Podsumowując, olej spełnił moje oczekiwania w 100%. Polecam!

21.5.2021

Olej minimalnie wycisza silnik, nie ubywa go dosłownie nic przez rok eksploatacji w dieslu, amerykańska marka - tam wszystko jest lepszej jakości od jeansów i piłek tenisowych do olejów silnikowych, jeszcze go nikt nie podrabia więc może warto nabyć. Specyfikacja oleju jest idealna na Polskie warunki klimatyczne od -20 do +30 Wad oleju nie zaobserwowałem

List All Products

Warunki usługiPolityka prywatności