logo

Informacje


Realopinie.pl przeskanował internet w poszukiwaniu opinii na temat produktu o nazwie Logitech BRIO Webcam 4K (960-001106). Na tej stronie znajdziesz wszystkie opinie i oceny dotyczące produktu Logitech BRIO Webcam 4K (960-001106).

Przeczytaj opinie.

Analiza


Dla produktu Logitech BRIO Webcam 4K (960-001106) liczba opinii klientów wynosi 119, liczba witryn handlu elektronicznego, z których je pobrano, równa się 6, a średnia ocena to 4.7.

Szczegółowe statystyki sprzedawcy(-ów):
Na stronie Allegro liczba opinii klientów wynosi 60, a średni wynik to 4.7. Przejdź do tego sprzedawcy.
Na stronie Avans liczba opinii klientów wynosi 1, a średni wynik to 5. Przejdź do tego sprzedawcy.
Na stronie Ceneo liczba opinii klientów wynosi 24, a średni wynik to 4.7. Przejdź do tego sprzedawcy.
Na stronie Mediaexpert liczba opinii klientów wynosi 1, a średni wynik to 5. Przejdź do tego sprzedawcy.
Na stronie Morele liczba opinii klientów wynosi 26, a średni wynik to 4.8. Przejdź do tego sprzedawcy.
Na stronie X-kom liczba opinii klientów wynosi 7, a średni wynik to 5. Przejdź do tego sprzedawcy.

Szczegół


Kliknij, aby wyświetlić listę wszystkich produktów w tej kategorii.

Produkty rekomendowane

24.4.2021

Bardzo dobra kamera ale droga. Kupiłem aby zastąpić starą C920 i mieć możliwośc logowania przez Windows Hello. Kamera obsługuje Windows Hello jednak aby to działało konieczny jest upgrade firmware kamery do najnowszej wersji, który nie jest (!) dostępny na stronach Logitecha poświęconej tej kamerze. Trzeba go ściągnąć z serwera FTP Logitech. Uwaga - firmware do wersji 'Brio 4K Stream Edition' jest inny niż do wersji 'zwykłej' (nazywanej Brio 4K lub Brio Pro) który jest dostępny na stronach Logitecha. Program do aktualizacji "zwykłej" wersji nie wykrywa tej kamery i nie pozwala na aktualizację. Do działania Windows Hello konieczne jest połączenie kablem USB 3.0 (kamera może działać też przez USB 2.0 przy mniejszych rozdzielczościach ale wtedy nie działa także Hello).Uwaga - nie każdy kabel z wtykiem USB-C z jednej a USB-A z drugiej strony obsługuje USB 3.0 ! (dołączony od zestawu kabel oczywiście się nadaje ale jest gruby/sztywny i długi).
jeszcze

15.7.2020

Jeden z najlepszych i niestety najdroższych produktów na rynku. Plusy: świetna jakość obrazu, również w złych warunkach oświetleniowych; bardzo dobra jakość wykonaniaMinusy: Cena - wyjściowa była jeszcze ok (800-900zł), ale "pandemiczna" (prawie 1300zł) już nie; słabe możliwości konfiguracji: nie można ręcznie ustawić czułości i przesłony, jedynie kontrast, jasność i balans bieli; brak możliwości wyblurowania tła (mimo zapowiedzi producenta), oprogramowanie Logitech Capture zostało pozbawione tej funkcji

13.11.2020

Bardzo przydatna kamerka. Zanim ją kupiłem oglądałem recenzje tego produktu na Youtubie. Wszystkie dobre opinie na jego temat się sprawdziły, produkt ma bardzo dobre oprogramowanie, działa bez zarzutu w OBS, podczas spotkań itd.Odpowiadając na niektóre zarzuty, które znalazłem w internecie.. To normalne, że przy słabym świetle żadna kamera nie poradzi sobie dobrze.

21.9.2020

W takiej klasie z założenia nie powinno być kłopotów i nie było.Użytkuję intensywnie jeszcze dość krótko, ale kamera jest po prostu MEGA!Spełniła wszystkie moje oczekiwania co do jakości przesyłanego obrazu, płynności itp. Jest na razie najlepszym sprzętem. Co odpowiednio i kosztuje, cóż :)

31.3.2020

Świetna jakość video. Komentarze mówiące o tragicznej jakości przy niskim oświetleniu okazały się nieprawdziwe (no chyba że ci ludzie kręcili w piwnicy). Ma nakładaną zasłonę. Super że dodają licencję na xsplit. Dzięki nim możemy mieć wideo w tle, czy strumieniować nasze poczynania.

22.4.2021

Świetna kamera sprawdzająca się w wideo (i tele) konferencjach. Na pochwałę zasługuje nie tylko matryca ale i bardzo dobry mikrofon.Na minus można zaliczyć uchwyt do monitora, który daje małe możliwości regulacji. Szczęśliwie kamerę można postawić na statywie do aparatu.

10.10.2021

Pierwsza kamera jaka spełnia moje oczekiwania. Doskonała jakość obrazu przy słabym oświetleniu żarówkowym. Doskonała jakość dźwięku mikrofonu wbudowanego w kamerkę. Straciłem sporo kasy kupując niby Sony lub inne podrobki Logitech to solidna marka i warta swojej ceny

25.3.2020

Jest to jedna z najlepszych kamerek na rynku. Świetnie sprawdza się do rozmów wideo w Skype oraz do strumieniowania wideo. Jakość wykonania jak również wideo jest rewelacyjna. Zdecydowanie polecam dla osób ceniących jakość wideo! Polecam.

26.3.2020

Jestem bardzo zadowolony z jakości obrazu jakie oferuje nam ta kamera, również funkcja zastępowania tła daje swobodę prowadzenia spotkań w dowolnym miejscu z czego jestem bardzo usatysfakcjonowany. Naprawdę warta swojej ceny.

28.3.2022

kamera super, bez zastrzeżeń. Niestety nie wykorzystamy jej potencjału w aplikacji Teams. Niezależnie od kamery, jakość obrazu jest tam jak w kamerce z chińczyka za 20 zł. W Zoom natomiast działa super, widać prawdziwe 4k.

23.11.2021

Świetna kamerka do zdalnej komunikacji, narad i szkoleń. Długi kabel. Niezły mikrofon, no i oczywiście ładne 4K. Wada - cena i mocowanie raczej tylko dla monitora, telewizora (przydałby się jakiś mały stabilny trójnóg)

4.12.2021

Kamera obsługuje 60FPS/1080p i 30FPS/4K. Kabel ma długość 2 metrów - upewnijcie się, że Wam wystarczy - po dołożeniu przedłużki 1m kamera traciła sygnał (port w komputerze jest USB 3.0 i przedłużka też USB 3.0).

17.3.2020

Kupiłem kamerkę parę miesięcy temu. Teraz używam na codzień do wideokonferencji poprzez aplikację Zoom. Super obraz i dźwięk. Klienci potwierdzają. Powiem więcej, najlepszy możliwy wybór!!!!

14.6.2022

Bardzo dobry stosunek jakości do ceny. Windows Hello działa bez zarzutu, jakość obrazu zadowalająca, choć w kiepskim oświetleniu radzi sobie trochę gorzej niż się spodziewałem.

29.10.2020

Obraz Jest OK i lepszy niż kamerka wbudowana w laptopa, ale jest to niestety zauważalna różnica w jakości w stosunku do kamerek Logitecha o połowę tańszych od tej.

List All Products

Warunki usługiPolityka prywatności